duminică, 3 iulie 2022

Nu vă lăsați înșelați! Treziți-vă din somnul vostru! - 20 iunie 2022, Anna Shelley

Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Inima Mea Sfântă este deschisă tuturor celor care vin la Mine cu o inimă căită și cu un suflet umil.

Acum este momentul să Îmi predați inimile voastre, nu mai poate exista nicio amânare! Toți cei care invocă numele Meu vor fi salvați. Cu fiecare clipă, realizarea cuvântului Meu se împlinește.

ÎN MIJLOCUL HAOSULUI ȘI AL TULBURĂRILOR, urâciunea pustiirii va sta în locul sfânt, proclamând o falsă divinitate, în timp ce Mă imită. NU VĂ LĂSAȚI ÎNȘELAȚI!

Un mare întuneric se va coborî peste împărăția lui anticrist. Cei afectați (genetic) care au primit semnul lui vor fi mistuiți de acest întuneric, un întuneric mistuitor care va acoperi pământul, mistuind tot ceea ce nu este consacrat Inimii Mele Sfinte.

Iubiții Mei, treziți-vă din somnul vostru. Eu sunt salvarea voastră. Consacrați-vă pe voi înșivă și pe cei dragi vouă Inimii Mele Sfinte și adăpostiți-vă acolo, în limitele protecției Mele. Eu vă iubesc și doresc ca nimeni să nu piară, ci să aibă viață veșnică. Așa vorbește Domnul.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2022/june/28/do-not-be-deceived-awaken-from-your-slumber

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu