miercuri, 27 iulie 2022

"VREMURILE VOR DEVENI MAI GRELE, VOR APĂREA NOI VIRUȘI" - Trevignano Romano, 23 iulie 2022

 Copiii mei, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, acesta este timpul nedreptății, fiți umili și faceți penitență. Copiii mei, Episcopia Romei se află în mare dificultate, rugați-vă pentru preoți, Biserica este și va fi întotdeauna una și sfântă, dar unele suflete care trăiesc în ea vor fi luate de rău. 

Veniți aici, în acest loc binecuvântat de Tatăl și beți din izvorul Fiului meu Isus. 

Copiii mei, uraganele se vor înteți, în curând va fi un atac al răului, vă rog, credeți în cuvintele mele.

Copii mei, Fiul meu va despărți răul de bine, voi continuați să vă rugați, vremurile vor fi din ce în ce mai grele, vor apărea noi viruși, libertatea voastră atârnă în balanță. Fiți Războinici ai Luminii.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7706065086102227&set=a.242597375782406

Un comentariu: