luni, 25 iulie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX JOI, 21 IULIE 2022 - Cunoașteţi-Mă!

"Copiii Mei, trebuie să vă faceți timp să Mă cunoașteți acum, chiar în timp ce vă duceți zilele. Nu există o sarcină mai importantă pe care să o faceți. În timpul de persecuție care va veni, nu va exista niciun moment bun pentru a face acest lucru. Veți fi urmăriți și persecutați la fiecare pas.

Cei care nu se încredințează că Mă cunosc în acest timp nu vor cunoaște nici o mângâiere și nu vor avea nici un fel de provizii în viitorul anotimp al răului. Petreceți timp cu Mine, petreceți timp în Cuvântul Meu. Căutați să știți cine sunt Eu.

Alegerea este a voastră. Nu trăiți o viață de regrete, copiii Mei, pentru că Eu vă iubesc cu o iubire veșnică și sunt dispus să vă asigur hrana, dar numai dacă umblați cu credință.

Singurul mod de a dezvolta această credință este să Mă cunoașteți acum."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2315308011943788/

Un comentariu: