joi, 7 iulie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, LUNI, 4 IULIE 2022 - Alegeţi viața

  "Copiii Mei nu se pregătesc pentru ceea ce urmează. Mulți nu vor să înfrunte tot ceea ce urmează să se întâmple. Alții cred că sunt pregătiți, dar nu petrec timp pregătindu-se în Sfântul Meu Cuvânt.

   Copii, dușmanul sufletelor voastre lucrează de două ori mai mult timp plănuind împotriva voastră în toate modurile posibile. Atât de mulți dintre voi credeți că vă puteți pregăti când va veni timpul, dar nu puteți, pentru că nu va mai fi timp să vă pregătiți atunci. Ceea ce știți din Cuvântul Meu, legătura pe care o aveți cu Mine, este tot ce veți avea pentru a supraviețui pentru o perioadă de timp atunci.

   Eu am pus în fața voastră viața și moartea. Alegeți viața. Nu viața pe pământ, ci viața în Mine. Cunoașterea Mea. Alegeți partea cea mai bună. Alegeți înțelepciunea.

   Dacă nu o faceți, în acel moment în care veți fi lipsiți de înțelepciunea Mea, veți îndura multă suferință."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2301000483374541/

Un comentariu: