luni, 11 iulie 2022

CERUL SE VA CUTREMURA, STELELE SE VOR MIȘCA, ÎȘI VOR SCHIMBA POZIȚIA, IAR PĂMÂNTUL ÎȘI VA TRĂI TRANSFORMAREA – Carbonia, 8.07.2022 (18:12)

(*006 ap. 08.07.22)

 Iubită Mea Mireasă, Eu sunt Păstorul tău, nimic nu-ți va lipsi în pășunile Mele.

Ascultă Cuvântul Meu, fiica Mea, și transcrie ceea ce îți spun pentru poporul Meu iubit.

Au sosit orele fatidice, furtuna anunțată este pe cale să se dezlănţuie, această Omenire va intra în necaz, fața ei se va schimba, va fi lipsită de tot binele, va cunoaște foamea și setea, va plânge pentru că nu a crezut în chemările Mele.

IUBIȚI COPII, PREGĂTIȚI ADĂPOSTURILE MELE, FIȚI GATA SĂ-I PRIMIȚI PE CEI PE CARE ÎI VOI TRIMITE.

BARCA LUI PETRU SE SCUFUNDĂ! ... Torționarii au lucrat bine pentru ca trădarea să vină în Biserică: ... au corupt copiii Mei, ... au hrănit credincioșii cu minciuni, i-au făcut să cadă în capcana lui Lucifer.

Preoții Mei s-au vândut lui Satana, mersul lor este în lucrurile acestei lumi, și-au renegat Dumnezeul iubirii, pentru o bucată de argint și-au vândut Stăpânul.

Istoria se repetă, negustorii din templu s-au îmbogățit, hainele lor sunt cusute cu fire de aur, dar sufletele lor miros a moarte.

Sunt pe cale să chem la Mine mica Mea rămășiță, cei care zi și noapte se roagă și imploră milostivirea Mea, ... cei care imploră venirea Mea timpurie pentru a pune capăt acestei lumi blestemate.

SUNT PE CALE SĂ-MI TUN MÂNIA: ... CERURILE SE VOR CUTREMURA, STELELE SE VOR MIȘCA, ÎȘI VOR SCHIMBA POZIȚIA, IAR PĂMÂNTUL VA TRĂI TRANSFORMAREA SA.

Cei care și-au dat viața pentru VIAȚĂ vor trăi; cei care și-au vândut viața pentru o zi de glorie vor muri.

Lucruri minunate vor veni acum pentru copiii lui Dumnezeu, cei care, urmând-o pe Maria, au iubit, au adorat, au urmat și au slujit pe Unicul lor bine, Regele regilor! Iisus, Fiul lui Dumnezeu!

                                                        Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7634515203257216&set=a.242597375782406 

Un comentariu: