joi, 21 iulie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MARȚI, 19 IULIE 2022 - Voi răzbuna nedreptatea

"Copiii Mei, în această perioadă intrați în circumstanțele vieții voastre și libertățile voastre se vor schimba foarte mult. Cel Rău intră acum în scenă și el caută viețile voastre, dar nu vă temeți pentru că vremurile voastre sunt în mâinile Mele.

Voi, cei care trăiți în acest timp (pentru că îi aduc pe mulți dintre voi acasă încă înainte de a începe, pentru ca  să nu vedeţi răul care vine căci nu l-aţi putea suporta), voi, care trăiți în acest timp, veți suferi multe nedreptăți.

Doresc să rămâneți umili și răbdători tot timpul pentru ca lumea din jurul vostru să Mă vadă în cuvintele și în acțiunile voastre. Acest lucru va fi dificil pentru voi dacă încă trăiți după nevoile cărnii voastre. Dacă îmi veți preda totul Mie și Îmi veți permite să vă schimb, va fi posibil să umblați în Mine chiar și atunci când sunteți în lume."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2313363118804944/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu