duminică, 24 iulie 2022

Firmamentul va arăta un mare semn, iulie 2022, Anna Shelley

Un mesaj de la Domnul

Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Locuiți în Mine, Eu sunt refugiul vostru sigur, primiți binecuvântările Mele de Milostivire, Har și Protecție care se revarsă pentru toți.

Firmamentul va arăta un mare semn, apoi va veni începutul sfârșitului.

Urâciunea pustiirii va sta în locul Sfânt. Se vor face proclamații pe măsură ce împărăția lui va fi instaurată, sub aparența comodității și a grijii pentru bunăstarea omenirii. Nu vă lăsați înșelați de șiretlicurile și minciunile sale. Semnul său de condamnare va fi prezentat atunci pentru toți cei care cred în falsele sale proclamații de pace.

Veniți la Mine acum și locuiți în Inima Mea Sfântă căci ora este târzie.

CONVERTIȚI-VĂ! Veniți sub Izvorul Meu de milostivire care se revărsă pentru toți.

Eu vă iubesc și doresc ca nimeni să nu piară. Așa vorbește Domnul.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2022/july/19/the-firmament-will-display-a-great-sign

Un comentariu: