joi, 7 iulie 2022

"ÎN BISERICĂ A INTRAT RĂUL ȘI CEL RĂU ȘI FIUL MEU NU MAI ESTE - Trevignano Romano, 3 iulie 2022

Dragi copii, scumpii inimii mele și a lui Isus, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că v-ați plecat genunchii.  Mă uit la acești micuți care se roagă și cât de mult îmi doresc ca și voi să fiți ca ei, cu inima curată! Amintiți-vă ce a spus Isus: cei mici vor intra în Împărăția Mea.

Copiii mei, vă rog, va fi mai rău decât potopul universal dacă nu vă convertiți, nu vreau să vă sperii, ci să vă avertizez, întoarceți-vă la Dumnezeu cu mâinile împreunate, cu genunchii plecaţi și cu inima și sufletul întors către singurul Mântuitor, pentru ca apoi să trăiți în veșnicie în Paradis.

Copiii mei, vor fi cutremure, secete și ruperi de nori, în Biserică a intrat răul și cel rău și Fiul meu nu mai este.

Priviţi în jurul vostru că nu vă mai recunoaște frații. Vă cer rugăciuni, post și dragoste frățească.

Acum vă binecuvântez, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin. Multe haruri vor coborî astăzi asupra voastră, depuneţi mărturie!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7605939012781502&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu