luni, 11 iulie 2022

Veţi vedea că nu-i minciună

 Eu sunt Tatăl, Eu sunt Domnul,
Stăpânul şi Creatorul.
Ascultă, lume, ce-ţi spun,
Ce nu ţi-am spus până acum,
 
Că îţi voi trimite un şoc
Înainte de potop.
O să te ţin ca în priză,
Nu prea mult, doar o repriză,
 
Să vezi, simţi pe pielea ta,
Atunci când vei tremura
Ca pickhammerul electric,
Să vezi cine-i mai puternic.
 
Îţi vorbesc de atâta timp,
Tu, lume, nu asculţi nimic,
Vorba Mea parcă ar fi vânt,
Nu v-a atins niciun pic.
 
Crezi că o să fie tot aşa,
C-am văzut, vom mai vedea...?
Nu, copii, Eu sunt la poartă,
A inimii voastre de piatră.
 
Am s-o zgudui, s-o apăs
Că singuri veţi cădea jos;
Nu va fi cine a ridica
De la Mine nu veţi striga.
 
Vă ţin ca la compresor
Să scot din voi tot ce-i rău.
V-am creat cu membre, simţuri
Şi liber arbitru în gânduri.
 
Vă dau har, vă dau putere
Să vă ridicaţi din cădere,
Din neascultare, păcate
Şi din relele voastre fapte.
 
Ce vreţi, ce nu vă convine?
Adică ce-am făcut nu-i bine?
Este un semn de întrebare
Pentru viaţa viitoare.
 
Ce-am făcut, pot strica totul
Şi din voi să scot dezmăţul.
Eu când vorbesc, nu glumesc,
Respect şi îndeplinesc.
 
Prea umblaţi de capul vostru,
Puteam să vă pun căpăstrul.
Liber arbitru v-am dat,
Voi v-aţi dus la vaccinat;
 
V-a băgat otravă-n sânge,
Inima vi se va stinge
Din bătaie şi pulsare,
Asta din neascultare.
 
Dar cum ştiu, aud, văd totul,
Eu pot învia şi mortul,
Pot ierta şi pot salva
Şi mântuire a da.
 
Am fost, sunt şi voi rămâne
Stăpânul timpului şi la lume.
Citeşte Sfânta Scriptură,
Vei vedea că nu-i minciună.
 
Şi cele zece porunci le găseşti,
Ştii de ele, le respecţi?
Puţin timp a mai rămas
Pân’ la Marele Necaz.
 
Tatăl sunt, mai am a spune
Că sunt supărat pe lume,
De lipsă post, rugă şi iubire
Ce poate salva multă lume.
 

Vineri, 8.07.2022, ora 20, Anton Ciobanu

Un comentariu: