vineri, 1 iulie 2022

"IUBIȚI COPII, ÎN ACESTE MOMENTE SPECIALE NU ABANDONAȚI NICIODATĂ RUGĂCIUNEA..." - Trevignano Romano, 25 iunie 2022

Copiii mei, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Iubiți copii, în aceste vremuri speciale nu abandonați niciodată rugăciunea și fiți conștienți de harurile care coboară asupra voastră și mulțumiți mereu.

Copiii mei, voi sunteți favorizați în ochii mei și înaintea Tatălui nostru. Acesta este motivul aparițiilor din întreaga lume, pentru ca voi să fiți avertizați de pericolele la care vă expuneți dacă Îl abandonați pe Dumnezeu.

Copiii mei, mulțumiți și respectați-i pe profeții care au fost chemați la misiune, ei conduc Biserica, adică pe voi toți.

Biserica nu este formată doar din temple, Isus însuși, uneori, a dărâmat zidurile.

Copiii mei, acestea sunt vremuri de har și veți vedea multe coborând, vor servi pentru a deschide ochii celor care nu cred, căci cerul este unit cu pământul și Isus este aproape de fiecare dintre voi.

Rugați-vă pentru Spania. Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7569495503092520&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu