sâmbătă, 23 iulie 2022

"CÂND SUNTEȚI ÎN DISPERARE, CHEMAȚI-MĂ ȘI EU VOI FI CU VOI - Trevignano Romano, 19 iulie 2022

Copiii mei, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că v-ați plecat genunchii.

Copii, Eu, Mama voastră, voi fi mângâierea voastră împreună cu Fiul meu Isus. Copiii mei, de ce vă mirați? Și Fiul meu a fost persecutat, și voi veți fi persecutați.

Copiii mei, veți fi atacați de rău, dar ascultați cuvintele mele, fiți puternici în rugăciune, fiți soldați ai luminii, îndepărtați frica din inimile și mințile voastre și credeți în Isus care îi va salva pe toți frații Săi credincioși, fiți lumină pentru această lume de întuneric și când sunteți în disperare, chemați-Mă și Eu voi fi cu voi.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7688476961194373&set=a.242597375782406

Un comentariu: