duminică, 17 iulie 2022

"LE SPUN POLITICIENILOR: ÎN NUMELE LUI DUMNEZEU, OPRIȚI-VĂ ACUM!" - Trevignano Romano, 15 iulie 2022

Mesaj de la Isus

Iubita Mea fiică și soră, scrie lumii. Astăzi, mai rău decât virusul de care v-ați temut atât de mult, este pofta, răutatea, confuzia și egoismul care fac ravagii în inima și mintea acestei omeniri.

Apostazia domnește pentru că cei consacrați ai Mei nu cred în existența Satanei și a vicleniilor lui, nu vorbesc despre păcatul care face ravagii, trecând păcatul drept ceva obișnuit.

Voi veni să despart binele de rău, întoarceți-vă la Mine înainte de a fi prea târziu. Voi nu mai urmați învățăturile Mele, tolerați răul și vă plecați capetele în fața lui.

Cei care dau legi împotriva celor ale Tatălui Meu vor fi azvârliţi și vor simți arsura focului veșnic.

Pedepsele vor fi pentru purificarea acestei omeniri perverse. Faceți alegerea acum, vă spun, cât sunteţi încă conștienţi. Treziți-vă, pentru că timpul a trecut, mulți resping Mila mea deși le-am arătat minuni, dar ei sunt orbi și surzi.

LE SPUN POLITICIENILOR: ÎN NUMELE LUI DUMNEZEU, OPRIȚI-VĂ ACUM!

Eu vă voi distruge planurile, numai Eu pot decide sfârșitul omului, planurile voastre satanice vor fi măturate împreună cu voi, dreptatea Tatălui Meu va tuna atât de tare încât tot universul va tremura.

Cei care urmează legile lui Dumnezeu nu trebuie să se teamă, ci să se bucure, căci împărăția lui Dumnezeu este aproape.

Pacea fie cu voi, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7661999780508758&set=a.242597375782406

Un comentariu: