duminică, 24 iulie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MIERCURI, 20 IULIE 2022 - Eu nu sunt niciodată de batjocură

"Deși veți suferi multe nedreptăți în viitorul anotimp al Răului, să știți acest lucru - Eu nu sunt niciodată de batjocură. Orice faptă pe care cei răi v-o fac, Eu Însumi o voi răzbuna pe deplin. Eu iubesc dreptatea și corectitudinea și cei drepți ai Mei vor fi răzbunați pentru fiecare lucru rău pe care îl suferă.

Cei care practică răul prevalează doar pentru un timp, pentru ca tot Cuvântul Meu Sfânt să se împlinească. Cei care Îi ucid pe ai Mei vor muri în teroare. Cei care Îl persecută pe poporul Meu, care îl îngrozesc, vor fi ei înșiși îngroziți și persecutați.

Să nu faceți nicio greșeală. Eu nu voi fi niciodată de batjocură. Cuvântul Meu nu se va întoarce la Mine gol. Voi răzbuna orice nedreptate pe care ei v-o fac. În întregime. O veți vedea din ceruri."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2314353262039263/

Un comentariu: