vineri, 29 iulie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 23 IULIE 2022

Repostat: Nu vă lăsați înșelați, 15 august 2017

"Copiii Mei, intrați într-o epocă de mare înșelăciune, o perioadă în care nimic nu va fi așa cum pare a fi. Va fi o perioadă de pace, apoi va veni o mare distrugere, așa cum nu v-ați imaginat niciodată. Trebuie să vă pregătiți mințile pentru acest timp și să-i cunoașteți scopul în Cuvântul Meu.

În vremea acestui timp, mulți falși Cristoși se vor ridica și îi vor înșela pe mulți din poporul Meu, dar dacă veți umbla îndeaproape cu Mine, dacă veți refuza să lăsați ceva sau pe cineva să vină înaintea Mea în viața voastră, Mă veți cunoaște și nu veți fi înșelați. Cei care nu Mă cunosc pe Mine vor cădea repede în aceste înșelăciuni.

Vrăjmașul plănuiește să vă abată de la calea cea dreaptă și a lucrat îndelung și din greu la strategia sa pentru a vă induce în eroare. Trebuie să rămâneți cu un pas înaintea lui, fiind înțelepți ca șerpii. Cunoașteți-vă slăbiciunile, descoperiți unde vă lipsesc cunoștințele și corectați-le. Fiți puternici, cursa este aproape gata!

Pentru a diferenția falsul, trebuie să-l cunoști pe cel real. Dacă Mă cunoașteți, veți fi în siguranță, dar trebuie să Mă cunoașteți cu adevărat. Cunoașterea superficială nu vă va proteja de înșelăciune. Trebuie să mergeți cu Mine în fiecare zi. Trebuie să Mă țineți pe primul loc în tot ceea ce faceți. Trebuie să eliminați răul din viața voastră și să Mă slujiți doar pe Mine.

Pregătiți-vă pentru ceea ce va urma. Eu v-am spus ce trebuie să faceți".

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2316269038514352/

Un comentariu: