vineri, 29 iulie 2022

ÎN CURÂND MĂ VOI PREZENTA ÎN CASELE FIECĂRUIA DINTRE VOI, Carbonia, 23.07.2022 - (locuțiunea de la ora 16:16)

În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

Vă binecuvântez pe toți copiii mei și vă îmbrățișez la pieptul Meu, vă așez pe Inima mea Imaculată și vă iau cu mine la Fiul meu Isus.

Eu sunt Mama voastră Cerească: sunt Fecioara din Carmel, prezentă astăzi aici, pe această colină!

Această colină care a devenit un Sanctuar; această colină își va vedea în curând biserica redeschisă în fața ochilor lumii. Această colină, atât de mult așteptată și dorită de Ceruri, își va recăpăta vigoarea, va fi măreață pentru că este voința lui Dumnezeu, ...este cea mai mare lucrare dintre toate, această colină a Bunului Păstor.

În curând veți vedea harurile pe care le veți primi în acest loc: ... vor urma infinite vindecări și mari exorcizări.

Copiii mei, darurile pe care vi le-a promis Domnul sunt acum peste voi; veți fi mari în lume și veți fi mari pentru frații voștri, pentru că le veți veni în ajutor.

PUNEȚI-VĂ MEREU ÎN RUGĂCIUNE! Să fie Sfântul Rozariu în mâinile voastre; rugați-vă și implorați milostivirea lui Dumnezeu, rugați-vă pentru întoarcerea sa anticipată.

Rugați-vă, copiii mei, pentru că acum este o oră târzie: totul este pe cale să apară în fața ochilor acestei Omeniri necredincioase.

Se împlinesc toate profețiile anunțate de Preasfânta Fecioară Maria și de diverși profeți din lume, cei "adevărați" ai lui Dumnezeu!

În curând veți vedea lucruri noi și frumoase răsărind pentru copiii lui Dumnezeu și ÎI VEȚI VEDEA PE FIII DEMONULUI ARUNCAȚI ÎN GHEENĂ, EI ÎL VOR URMA PENTRU CĂ L-AU ALES. EI NU S-AU POCĂIT ȘI NU S-AU CONVERTIT; EI NU S-AU ÎNTORS LA DUMNEZEUL LOR CREATOR!

Copii binecuvântați, sunt aici pentru a vă îmbrățișa pe toți! Vă iubesc infinit, vă mulțumesc că sunteți aici prezenți, vă ofer tot sprijinul meu și ÎN CURÂND MĂ VOI PREZENTA ÎN CASELE FIECĂRUIA DINTRE VOI.

Vă voi lua de mână și vă voi lua cu Mine: vă voi însemna pe frunțile și pe inimile voastre cu semnul crucii și veți fi mari, ȘI ÎL VEȚI UTMA PE DUMNEZEU ÎN MAREA LUI MANIFESTARE GLORIOASĂ CARE SE VA ARĂTA ÎN CURÂND ÎN CER.

Mulțumesc și pentru sosirea acestei noi fiice a lui Dumnezeu, ... și ea are o chemare în această Lucrare specială a lui Dumnezeu!

Toți cei care vor pune piciorul pe această colină vor primi haruri infinite și daruri infinite; toți cei chemați de Dumnezeu vor veni să pună piciorul pe acest pământ, acest pământ care va izbucni într-un mod măreț și brusc.

Înainte, copiii mei, vă îmbrățișez pe toți, vă port în inima mea și vă susțin în această bătălie finală.

Satana vă provoacă în fiecare zi, DAR A VENIT TIMPUL DECLINULUI SĂU!

Înainte, copiii mei! Voi sunteți mari: sunteți mari în Isus Cristos și sunteți mari în iubiore. Isus a pregătit pentru voi un pământ nou, o casă nouă, unde veți fi găzduiți cu toții.

Unii dintre acești copii stau în așteptare să fie aduși înapoi pe acest Pământ, pentru a-i recupera - CA APOSTOLII MARIEI, APOSTOLII ULTIMELOR TIMPURI - pe toți cei care s-au îndepărtat de Dumnezeu și au renunțat la Dumnezeu; dar Dumnezeu îi va lua înapoi la Sine pe fiecare dintre copiii Săi.

Suferința lor va fi mare! Vor fi în genunchi, vor cere ajutorul lui Dumnezeu, vor invoca Sfântul Său Nume și vor cere iertare. Amin.

Copiii mei, înainte! Înaintați cu Rozariul în mâini, cu fericirea și seninătatea în inimi, în curând lucrurile vor fi diferite.

Vă binecuvântez din nou în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

LĂUDAT SĂ FIE ISUS CRISTOS. ÎNTOTDEAUNA SĂ FIE LĂUDAT.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7710090629033006&set=a.242597375782406

2 comentarii:

  1. Lucica.panciu@yahoo.com 1 august 2022 19.46

    Doamne ajuta Amin

    RăspundețiȘtergere
  2. Matei 24: 26

    Deci, dacă vă vor zice: ‘Iată-L în pustie’, să nu vă duceți acolo! ‘Iată-L în odăițe ascunse’, să nu credeți.

    RăspundețiȘtergere