vineri, 22 aprilie 2022

A SOSIT CEASUL VENIRII MELE - Carbonia 19.04.2022, ora 19:40 p.m.

Aveți credință, copiii Mei, aveți acea credință care mută munții din loc!

Iată-Mă, oamenilor, iată-Mă, iată-Mă! Mă veți recunoaște și Mă veți iubi infinit. A sosit ceasul Venirii Mele.

Tatăl dăruiește daruri pentru ca lumea să se convertească, dar oamenii privesc în jos, își fac planuri pe pământ, nu-și ridică ochii spre Cer, spre Dumnezeul Iubirii. Inimile lor sunt închise la Iubire; merg înainte fără să conștientizeze că totul s-a terminat, că această lume își va schimba aspectul, că lucrurile de odinioară vor dispărea pentru a face loc celor noi, cele pe care Dumnezeu le va binecuvânta pentru ca credincioșii Săi să se bucure de ele.

Poporul Meu, popor nerecunoscător, tot nu te oprești să asculți strigătul Meu nesfârşit de iubire?

Îi chem pe toți oamenii la convertire, îi chem ca să trăiască și să nu moară. Satana a dezlănțuit haosul în această Omenire care, în mod inconștient, ia drept bun ceea ce nu este bun.

CICLUL ASTRAL S-A SCHIMBAT! ANOTIMPURILE NU VOR FI REGULATE, VEŢI FI PUŞI LA ÎNCERCARE DE CEEA CE NU AŢI ȘTIUT, ... VEŢI PLÂNGE CĂ NU AŢI ASCULTAT ȘI NU AŢI URMAT APELURILE CERULUI.

Ego-ul vostru se va sfârși, oamenilor, veți fi puși în mare suferință pentru tot ceea ce va veni în distrugere.

Iubiți copii, o, voi care mai aveți încă o licărire de conștiință, lăsați-vă cuceriți de Iubire, convertiți-vă, alergați să vă remediați erorile, nu așteptați ca dușmanul infernal să vă devoreze.

Aerul va fi în curând irespirabil: ...purtaţi măști pentru praful fin și organizați-vă să acoperiți ferestrele cu pânze (cearşafuri).

Pământul este pe cale să intre în convulsii.

Materialul fierbinte va cădea din spațiu.

Vulcanii se vor aprinde.

Vor urma dezastrele.

Apele vor fi otrăvite, culturile vor fi pierdute.

Asigurați-vă că vă faceți provizii de apă și conserve: fasole, năut, linte etc., pentru că în curând nu va mai rămâne nimic.

Omul domnește în bravura sa, dar nu va avea de făcut altceva decât să-şi plângă propria prostie dacă nu ascultă de vocea lui Dumnezeu.

CAVALERIA RUSĂ AVANSEAZĂ, IAR PLANUL LOR ESTE SĂ AJUNGĂ LA ROMA.

MAI va fi o lună teribilă pentru cei care nu au acceptat apelurile Tatălui.

Din nou cer convertirea acestei umanități perverse.

Fie ca această chemare a lui Dumnezeu să nu rămână neauzită! Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7259001154141958&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu