sâmbătă, 30 aprilie 2022

MAREA STRÂMTORARE A ÎNCEPUT, 12 aprilie 2022, Shelley Anna

Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru Dumnezeu spune: Marea Strâmtorare a început.

Convertiți-vă ! Și întoarceți-vă la Inima Mea Sfântă. Ora este târzie. Împlinirea cuvântului Meu se desfășoară sub ochii voștri.

CERURILE PLÂNG deasupra locuitorilor pământului. Iubiții Mei se întorc la Mine în rugăciune, pocăindu-se de toate fărădelegile. Renunțați la căile acestei lumi care este domeniul lui satana. Împărăția întunecată a lui anticrist va fi ridicată în curând din cenușa acestei lumi. Războiul este iminent și va fi în curând la fiecare graniță a fiecărei națiuni din lume.

Războaiele și zvonurile de războaie, foametea și bolile vor continua să pregătească calea pentru fiul pierzării care Mă va imita. Nu vă lăsați înșelați de șiretlicurile și minciunile lui. Acesta vă va prinde în capcanele sale pe care le-a pus înaintea voastră. Eu vă iubesc și doresc ca nimeni să nu se piardă. Milostivirea Mea este pentru toți. Așa vorbește Domnul.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2022/april/15/the-great-tribulation-has-begun/

2 comentarii: