vineri, 22 aprilie 2022

CUVÂNT CĂTRE GLYNDA LOMAX MARȚI, 19 APRILIE 2022 - Destrămarea

Eu sunt Cel care a creat tot ceea ce există. Eu sunt Cel care te-a țesut în pântecele mamei tale. Cuvântul Meu Sfânt ține laolaltă tot ceea ce vedeți. Eu am pus ordine în toată creația Mea.

Omul, pe care tot Eu l-am creat, a decis că nu mai are nevoie de Mine. El dorește o lume fără Mine, așa că Eu îi voi da una.

Îmi retrag Mâna din lumea voastră, copii. Ea va începe acum să se destrame, căci Eu sunt cel care o țin laolaltă. 

[Gen 1:1-7] 1 La început, Dumnezeu a creat cerul și pământul. 2 Pământul era neorânduit și pustiu; și întuneric era deasupra abisului, și Duhul lui Dumnezeu plutea deasupra apelor. 3 Și Dumnezeu a zis: "Să fie lumină!" Și a fost lumină. 4 Dumnezeu a văzut că lumina era bună; și Dumnezeu a despărțit lumina de întuneric. 5 Dumnezeu a numit lumina "Zi", iar întunericul l-a numit "Noapte". Și a fost seară, și a fost dimineață: ziua întâi. 6 Și a zis Dumnezeu: "Să fie firmament între ape care să despartă apele de ape". 7 Dumnezeu a făcut firmamentul și a despărțit apele care sunt sub firmament de apele care sunt deasupra firmamentului. Și așa a fost.

[Psa 139:13-16] 13 Căci Tu ai format rărunchii mei; m-ai țesut în pântecele mamei mele. 14 Te laud, căci m-ai făcut o făptură atât de minunată! Minunate sunt lucrările Tale, și sufletul meu cunoaște bine aceasta. 15 Oasele mele nu erau ascunse pentru Tine, Când am fost plămădit în taină, țesut în chip minunat în adâncimile pământului. 16 Ochii Tăi m-au văzut înainte de a mă naște și în cartea Ta îmi erau scrise toate, zilele erau fixate pe când nu era niciuna dintre ele.

[Pro 14:12] 12 Există o cale [care pare] dreaptă înaintea omului, Dar la sfârșitul ei [este] calea morții..

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.614062878734985/2240704442737479/

Un comentariu: