joi, 14 aprilie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS către GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 10 APRILIE 2022

Repostare – Dezolarea, Joi, 7 decembrie 2017

"Poporul Meu, nu există nicio cale de a vă pregăti pentru ceea ce va veni. De aceea am continuat să spun: apropiați-vă de Mine. Nicio persoană, oricât de puternică, oricât de bine înarmată ar fi, nu vă poate păzi de aceasta. Doar Eu sunt singurul care poate.

Când războiul vă va mătura planeta, așa cum o va face în curând (am văzut foc peste tot - în mai multe țări), când foametea va devasta populațiile voastre, așa cum se va întâmpla în curând (am văzut cadavre stivuite și îngrămădite, erau doar oase cu piele peste ele), când Cel Rău va apărea (am văzut sterpiciune și dezolare totală când a rostit acest cuvânt și mi-a arătat că aceasta este intenția Celui Rău - de a decima pe toată lumea și totul), puteți rămâne doar dacă sunteți în Mine.

Mulți au ignorat instrucțiunile Mele și mulți au refuzat să se întoarcă la mustrarea Mea. Cei pentru care mijlociți nu au intrat toți. Nu vă îngrijorați din această cauză, ci continuați să vă rugați. Să știți că am un plan pentru fiecare dintre ei și că îi voi salva. Petreceți-vă timpul mijlocind pentru cei mulți pierduți pe care nu-i cunoașteți, căci aceasta este inima Mea. Inima Mea se întristează pentru cei care nu au nicio șansă și care își vor petrece veșnicia fără Mine. Rugați-vă pentru ei, pentru că v-am auzit rugăciunile pentru cei pe care îi iubiți și îi am în siguranță în Palma Mea, deși nu puteți vedea asta acum.

Pregătiți-vă pentru întoarcerea voastră acasă, copii, pentru că în curând veți fi aici cu Mine."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2233509180123672/ 

Un comentariu: