marți, 26 aprilie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX VINERI, 22 APRILIE 2022 - Răspunsul vostru final

"Mulți dintre copiii Mei se întreabă de ce nu i-am pus în slujire. Vă întrebați de ce, după ani de zile în care v-am condus și v-am vorbit, sunteți încă acolo unde erați cu ani în urmă.

Așa că vă voi spune.

Ați refuzat să vă lăsați păcatul și să urmați căile Mele. Cum aș putea să vă pun peste poporul Meu când există păcat în viața voastră? Cum pot să vă folosesc pentru a predica Cuvântul Meu Sfânt și a vorbi despre sfințenie când voi înșivă sunteți în păcat?

V-am atins și am încercat să vă conduc la pocăință de multe ori, dar voi ați preferat aprobarea oamenilor și plăcerile păcatului vostru în locul Meu.

A sosit timpul ca voi să faceți alegerea finală între Mine și căile Mele sau păcatul vostru. Dacă vreți să Mă urmați, renunțați la păcatul vostru și luați-vă crucea Mea. A umbla îndeaproape cu Mine înseamnă să sacrifici plăcerile lumii și să te dedici Mie. Nu puteți fi călduți și să primiți ceva de la Mine.

Alegeți voi în această zi cui veți sluji - dacă Mie, Creatorului viu, sau cărnii voastre. Dați-Mi răspunsul vostru final".

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2242750455866211/

2 comentarii: