joi, 21 aprilie 2022

"...ȘI ASTĂZI ESTE RĂSTIGNIT DE OAMENI ȘI DE FALȘI PĂSTORI..." Trevignano Romano, 16 aprilie 2022

 Dragă fiică, îți mulțumesc că ai ascultat chemarea mea în inima ta.

Eu sunt Maica Îndurerată din cauza morții Fiului meu care și astăzi este răstignit de oameni și de falși păstori. Consolați inima mea de Mamă, l-am văzut pe unicul meu Fiu murind răstignit, și Eu împreună cu El, și încă o durere când a fost pus în mormânt, închis cu o piatră și m-am simțit singură, dar încă îmi amintesc când pe cruce a spus: "Femeie, iată Fiul tău" și acolo am devenit Mama voastră a tuturor, am păstrat durerea în inima mea și în tăcere.

Acum, copiii mei, mângâiați-mă cu rugăciunile voastre, așa cum și Eu vă mângâi pe voi când mă invocați.

Acum vă las binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7247055005336573&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu