sâmbătă, 16 aprilie 2022

MESAJUL DE PAŞTE DIN 23 MARTIE 2008

ESTE PAȘTELE! ESTE MÂNTUIREA CARE VINE ÎN LUME PENTRU A SĂRBĂTORI VICTORIA SA, ÎNFRÂNGEREA SA ASUPRA MORȚII! Hristos este Cel care învie, iar în Învierea Lui se află tot poporul Său. Cântați imnuri de slavă Dumnezeului vostru al Dragostei și uniți-vă cu El pentru a fi sfințiți în El.

 ISUS, MAESTRUL IUBIRII INFINITE - Rugăciune dictată de Iisus:

 Doamne mă încred în Tine;
Trimite peste mine Duhul Tău cel Sfânt
și înnoiește-mă în iubirea Ta.
 
Iisuse Hristoase, Tu care ești Pâinea mea cea de toate zilele,
Hrănește-mă cu Tine și umple-mă de Tine,
ca să nu mai fiu niciodată departe de Tine.
 
O, Tu, Părinte Bun și Sfânt,
Luminează-mi inima cu sfințenia Ta,
Şi modelează-mă după Voia Ta cea Sfântă.
Tu, Dumnezeule, Tată Atotputernic,
Vino cu puterea iubirii Tale în mine:
Spală-mă de toate păcatele mele.
Instruiește-mă în legile Tale sfinte,
Fă-mă un om al păcii și al iubirii.
Fă ca numai voinţa Ta să fie în mine
În puterea iubirii.
 
Creează în mine o inimă nouă și sfântă,
Purifică-mă, Doamne!
Fă ca sufletul meu să fie însetat de Tine, întotdeauna!
Eu sunt creatura ta!
 
Tu, Doamne, ești viața mea.
Tu ești Lumina care-mi luminează pașii,
Tu ești zorii care răsar, Tu ești noua zi,
Tu ești Soarele care îmi încălzește ziua,
Eu fără Tine nu sunt nimic,
Aerul devine greu și sufletul obosit.
 
Tu și numai Tu ești roua dimineții.
și Tu ești puterea care ne însoțește pe drumul nostru.
O, Duhule Sfânt, coboară peste noi,
învăluie-ne inimile cu dragostea Ta nesfârşită.
 
Umple-ne de Tine, Doamne Iisuse.
Paștele ești, Doamne, Tu,
Paștele este în noi viață și adevăr, lumină și căldură.
Tu ești toată iubirea noastră, în Tine este sufletul nostru,
Căci în Tine trăiește și din Tine se hrănește.
 
Astăzi, soarele va fi nou pe acest Pământ,
căci este Soarele Învierii Tale,
Învierea ta pentru noi, viață și iubire infinită!
 
Strigăm către Tine, Dumnezeule Sfânt și Bun,
tot da-ul noastru în dragoste,
în Tine ne încredem și în Tine sperăm.
Întoarce-te îndată, Bunul nostru Păstor,
Isus și Mântuitorul nostru!

Cuvintele  Mele sunt pentru poporul Meu în adevăr și iubire. Iubiții Mei copii, Învierea Mea este pentru voi o viață nouă în Mine, Dumnezeul vostru al iubirii infinite. Prin Mine ați primit viața din nou, în Mine ați fost răscumpărați și în Învierea Mea ați fost mântuiți.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7221122697929804&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu