joi, 28 aprilie 2022

"VA VENI CIUMA, RUGAȚI-VĂ PENTRU ȚARA FIULUI MEU" - Trevignano Romano, 21 aprilie 2022

 
Copiii mei, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, astăzi este ziua aniversară a întâlnirii mele cu aleasa mea și îi mulțumesc ei și soțului ei pentru că au acordat întotdeauna timp prețios pentru a realiza această mare lucrare a Harului.

Copiii mei, vă mulțumesc și vouă, care ați susținut toate acestea cu credința voastră, crezând în prezența mea și acceptând semnele trimise din Cer, iar pentru cei care și-au deschis inima, nimic nu le va lipsi; vor fi multe haruri, chiar și cele mai mici, pe care uneori nu le realizați.

Fiii mei, copiii mei, v-am chemat unul câte unul să fiți martori curajoși și sunt din nou aici pentru a vă cere să mă ajutați să aduc sufletele la Dumnezeu.

Rugăciunea pentru evenimentul de astăzi va elibera multe suflete. Ciuma va veni, rugați-vă pentru țara Fiului meu.  Acum vă binecuvântez în numele Sfintei Treimi, Tatăl, Fiul și Sfântul Duh. Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=7272042782837795&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu