sâmbătă, 23 aprilie 2022

"FIICA MEA, CEI RĂI SUNT PREGĂTIȚI, AȘTEPTÂND O COMANDĂ, ROMA VA FI LOVITĂ..." Trevignano Romano, 19 aprilie 2022

Fiica mea, îți mulțumesc pentru că ai răspuns la chemarea mea și pentru că ți-ai plecat genunchii în rugăciune.

Fiică, Învierea lui Isus al meu trebuie să fie Învierea voastră, schimbați-vă viața, căutați lucrurile Cerului, fiți pregătiți pentru că cei mai credincioși copii ai mei vor primi multe daruri.

Văd renașterea unora dintre voi și asta mă mângâie. Fiul meu va fi văzut de toți, credincioși și necredincioși; cei care cred vor avea răsplată mare.

Fiica mea, cei răi sunt pregătiți, așteaptă o comandă, Roma va fi lovită, credincioșii mei vor fi persecutați, dar eu îți spun: nu te teme, diavolul are un scop precis de a distruge tot ceea ce reprezintă casa lui Dumnezeu, dar lumea tenebrelor nu va învinge.

Continuați în rugăciune asiduă! Copiii mei, rugăciunile voastre făcute cu inima au ajuns și multe vor fi atenuate, dar ceea ce este scris se va întâmpla, nu uitați profețiile, ciuma și războiul vor ajunge în Europa.

Pământul este pregătit pentru marele cutremur, dar nu uitați că eu vă iubesc și vă voi proteja împreună cu îngerii mei.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă, în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7262026340506106&set=a.242597375782406

Un comentariu: