duminică, 17 aprilie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MIERCURI, 13 APRILIE 2022 - Supraviețuiți și rezistați

 "Copiii Mei, realizați că vine foarte curând un timp când în viețile voastre va conta numai supraviețuirea. Cei din jurul vostru vor căuta să vă ia viața şi voi veți trăi pe fugă. Pregătiți-vă mintea acum ca să rezistați acestui timp până la sfârșit şi atunci când se va întâmpla, să vă păstraţi credința în Mine foarte puternică, iar Eu vă voi susține.

Timpul de acum și până la sfârșit este doar pentru câștigarea sufletelor.

În timpul rămas pe pământ, doresc ca voi să conduceți cât mai multe suflete la Mine. Recompensele voastre vor fi nespus de mari - atât pe pământ, cât și în Împărăția Mea, aici, unde răsplata voastră nu va trece niciodată.

Vorbiți-le despre jertfa Mea pentru ei, spuneți-le că am murit pentru a Mă dărui lor. Spuneți-le că îi iubesc. Spuneți-le să nu aștepte, că dușmanul îi minte că mai este încă mult timp. Eu vă spun că nu mai este. A mai rămas doar un timp scurt până când vă voi chema și voi veți fi aici, acasă, cu Mine. Luaţi în seamă.

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2235867803221143/

 

Un comentariu: