joi, 14 aprilie 2022

"FRAȚII MEI, PUNEȚI TOTUL ÎN RĂNILE MELE, ..." - Trevignano Romano, 8 aprilie 2022

Mesajul lui Isus

Frații Mei, vă mulțumesc că sunteți aici, sub crucea Mea.

Fraților, astăzi v-am dăruit harul păcii în inimă și în suflet, dar numai o singură persoană dintre voi va fi martoră a prezenței Mele vii în acest loc.

Frații Mei, puneți totul în rănile Mele, mai ales suferințele voastre, ca să vă dau harul și îndurarea Mea.

Fraților, rugați-vă pentru război și pentru omenirea care suferă atâtea atrocități. Frații Mei, recunoașteți-Mă ca Regele vostru; în curând voi fi alături de voi cu toată dragostea Mea.

Acum vă binecuvântez, trecând pe lângă voi, în numele Tatălui, în numele Meu și în numele Sfântului Duh.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7215463101829097&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu