vineri, 29 aprilie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MARȚI, 26 APRILIE 2022 - Acum trebuie să vină sfârșitul

"Mai mult timp. Mai mult timp. Copiii Mei Îmi tot cer mai mult timp înainte de sfârșitul tuturor lucrurilor.

Copiii Mei, am acordat deja de multe ori prelungiri de timp. Acum trebuie să meargă înainte. Acum trebuie să vină sfârșitul. Nu vă temeți, pentru că Eu îi țin în siguranță în palma mâinii Mele puternice pe toți cei care sunt cu adevărat ai Mei. Nu voi trebuie să vă temeți, ci cei care nu Mă slujesc. Cei ale căror vieți nu seamănă deloc cu Mine. Ei au motive să se teamă. Cei care încă petrec în lume, care nu au niciun respect pentru puterea Mea măreață. Ei vor respecta puterea Mea atunci. Când sfârșitul se va apropia cu repeziciune și vor vedea că au nevoie de Mine, o vor respecta. Ei vor striga către Mine atunci.

Nu vă temeți, copiii Mei, dar strigați tare pentru cei dragi ai voștri nemântuiți. Dacă ați ști cât de aproape este venirea Mea, nu ați înceta să strigați pentru ei. Dacă ați putea vedea ce îi așteaptă pe cei nemântuiți în acel timp, nu ați înceta să strigați. Mai este încă puțin timp în care îi pot salva, dacă veți mijloci."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2245845958889994/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu