miercuri, 13 aprilie 2022

ȚINEȚI MINTE ASTA, PREOȚI LEGAȚI LA OCHI ȘI ANIHILAȚI... Carbonia, 8 Aprilie 2022

În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, vă spun vouă, copiii Mei.

FARSA S-A TERMINAT!

Incredibilul ticălos găsește ușile larg deschise, ...cavalerul negru este pe cale să se facă cunoscut acestei Omeniri perverse. Treziți-vă, oamenilor, fiți atenți și reflectați.

Iubiții Mei, Eu, Domnul vostru Iisus Hristos, am venit să vă ofer ultima șansă de mântuire: ... VOI CHEMA PE NUME ȘI VOI PECETLUI ÎN MINE INIMILE COPIILOR MEI, CEI CARE ÎMI VOR RĂSPUNDE CU TOATĂ DRAGOSTEA ȘI MĂ VOR URMA ACOLO UNDE ÎI VOI CHEMA.

Eu sunt Mântuitorul vostru, singurul vostru Bine, Eu sunt Cel pe care Îl veți vedea în curând coborând din Cer; Mă veți vedea în infinita Mea Maiestate, vă veți prosterna în fața Mea și Îmi veți cere îndurare cu iubire nesfârşită!

ÎI VOI SCOATE DIN ÎNTUNERIC PE TOȚI CEI CARE SE POCĂIESC ȘI ÎMI CER IERTARE CU INIMĂ CĂITĂ.

Patimile Mele continuă prin observarea preoților Mei supuşi ordinelor lui Lucifer, departe de Adevăr. Le voi scoate măştile și îi voi reduce la mizerie, ... Vor plânge și vor scrâșni din dinți pentru totdeauna! Iată, acum sunt aproape de intervenția Mea, ... ... niciunul dintre copiii Mei nu trebuie să se teamă, căci Maria Preasfânta va fi scutul lor. Visaţi mai departe! Visați şi voi la putere și bogăție pe acest Pământ, aspirați să-mi luați locul în această lume meschină, dar... Să știți că nu veți reuși niciodată să dezrădăcinați Puterea care este în Mine, pentru că ea trăiește în Mine, face parte din Mine: EU SUNT!

"Aduceți-vă aminte de acest lucru, preoţi legaţi la ochi și anihilați de otrava pe care v-a inoculat-o SATANA: acum ați căzut în plasa lui, participați la ritualurile lui mortale, v-ați vândut lui, uitând Cuvântul Meu: ... NICIODATĂ, NICIODATĂ, SATANA NU VA AVEA VICTORIE ASUPRA MEA!

Bieţi amăgiți, deja sclavi ai Satanei! Va trebui să vă pocăiți, dar va fi prea târziu; așa cum ați făcut cu Mine, așa voi face și Eu cu voi! ... Nu voi asculta strigătul vostru de disperare pentru că L-aţi trădat pe singurul vostru Bine!

ESTE TIMPUL SĂ VĂ ARĂT CĂDEREA VOASTRĂ, VEŢI FI GOI ȘI ÎN DURERE VEŢI MERGE.

GATA! A SOSIT MOMENTUL SĂ-MI FAC APARIȚIA ÎN LUME.

Iisus, Fiul lui Dumnezeu

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7201179459924128&set=a.242597375782406 

Un comentariu: