joi, 28 aprilie 2022

"COPII, EU, MAMA VOASTRĂ, VĂ CER UN SINGUR LUCRU, CONVERTIȚI-VĂ..." Trevignano Romano, 23 aprilie 2022

Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, câtă dragoste simt pentru voi! Iubiți copii, mâine este ziua Milostivirii Divine, în curând Îl veți vedea pe Isus cu razele Sale luminând lumea; acceptați-L în tot harul Său și îngenuncheați.

Copii, eu, mama voastră, vă cer un singur lucru, convertiți-vă, strigați către lume înainte de a fi prea târziu.

Copii, nu vă bateți joc de profeții respingându-le, ci acceptați-le, ele vă vor servi pentru a vă avertiza de ceea ce se poate întâmpla, pentru aceasta vă rog să vă rugați mult.

Copiii mei, Dumnezeu va purifica acest pământ de dușmani și de duhoare și va culege toate roadele cele mai bune, protejându-i pe cei care au o mare iubire pentru El.

Acum vă las, cu binecuvântarea mea maternă, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=7276675035707903&set=a.242597375782406 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu