marți, 5 aprilie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX VINERI, 1 APRILIE 2022 - Delicii

  "Copiii Mei, voi care aţi avut grijă să studiaţi Cuvântul Meu, care aţi fost sârguincioși în tot ceea ce v-am cerut, am pregătit lucruri încântătoare pentru voi, și nu doar aici, în ceruri, ci și pe pământ.

Unele delicii le-am păstrat pentru acest timp al sfârșitului, pentru ca voi să aveți bucurie chiar și în acel timp întunecat. Unele rugăciuni, la care v-ați întrebat de ce nu v-am răspuns și de ce am întârziat, le-am salvat pentru acum.

Acum voi pregăti o masă pentru voi chiar în prezența dușmanilor voștri. Toți cei care vă urăsc vor vedea cum îi răsplătesc pe cei care Mă slujesc din toată inima lor.

Aveți grijă totuși, preaiubiții Mei, pentru că va apărea multă persecuție pe măsură ce fac acest lucru. Fiți puternici, fiți curajoși, pentru că în curând veți veni acasă la Mine."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2226692784138645/

Un comentariu: