duminică, 17 aprilie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX JOI, 14 APRILIE 2022 - Împotriva Mea

"Vrăjmașul și-a intensificat atacurile pentru a scurta cât mai multe vieți nesalvate în acest timp. El a planificat  haos, distrugere, deviere pentru a-i scoate pe copiii Mei din lucrarea lor de a câștiga de suflete în trezirea Mea finală, acum și pe tot parcursul trezirii.

Copiii Mei, voi vă gândiți puțin la distragerea atenției din zi, fără să vă dați seama de puterea de a vă răscumpăra timpul cât mai puteți. Dușmanul sufletelor voastre cunoaște puterea și trimite misiuni împotriva fiecărei ore din ziua voastră pentru a vă împiedica să petreceți orice timp în rugăciune, în special pentru sufletele pierdute ale lumii, pentru a vă împiedica să fiți în Cuvântul Meu, pentru a vă împiedica să mai depuneți mărturie la încă o persoană.

De fiecare dată când cedaţi în fața distragerilor, el câștigă, iar voi îl ajutați în lucrarea lui împotriva Mea. Doresc ca voi să deveniți conștienți de aceste distrageri și să le opriți să reuşească împotriva Mea."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2236574053150518/

Un comentariu: