sâmbătă, 16 aprilie 2022

"COPII, SUNTEŢI LA O RĂSCRUCE DE DRUMURI, FACEȚI ALEGEREA CORECTĂ..." - Trevignano Romano, 12 aprilie 2022

Eu sunt Fecioara Imaculată, mireasa Duhului Sfânt, smerita slujitoare a lui Dumnezeu, Maica lui Isus care a fost trădat, batjocorit și umilit. Până în ziua de azi, acea sabie îmi străpunge inima.

Copii, vă aflați la o răscruce de drumuri, faceți alegerea corectă, Fiul meu vă așteaptă. Îi voi proteja pe copiii mei credincioși și umili care s-au distins prin curajul și dragostea lor.

Copiii mei, pocăiți-vă, recunoașteți-L pe Dumnezeul vostru ca fiind singurul Dumnezeu și Mântuitor și El, prin marea Sa îndurare, vă va ierta.

Acum te binecuvântez, fiica mea iubită, și îți mulțumesc că m-ai primit în inima ta, Tată, Fiul și Duhul Sfânt.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7218521884856552&set=a.242597375782406

Un comentariu: