vineri, 8 aprilie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MARȚI, 5 APRILIE 2022 – Conduşi pe căi greşite

"Copiii Mei se vor confrunta în curând cu multe încercări și mulți dintre ei vor deveni confuzi. Confuzi pentru că liderii lor i-au condus pe căi greşite, i-au învățat să creadă în dumnezei falși care aduc doar binecuvântări.

Copii, nu credeți în poveşti. Eu sunt un Dumnezeu drept, un Dumnezeu Sfânt și un Judecător Drept. Dacă credeți basmele învățate de oameni care nu Mă cunosc, veți fi duși în rătăcire.

Cuvântul Meu spune clar că poporul Meu nu trăiește fără provocări. Într-adevăr, ei se confruntă cu provocări la fiecare pas în timp ce dușmanul sufletelor voastre caută să vă distrugă zilnic. Cu toate acestea, adevăratul Meu popor nu se confruntă singur cu aceste provocări, Eu sunt cu ei și ei umblă în binecuvântările Mele.

Agățați-vă de Cuvântul Meu sfânt, copiii Mei, pentru că în el se află problemele vieții - viața voastră."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2229517270522863/

Un comentariu: