duminică, 24 aprilie 2022

Ce-aţi făcut, ai Mei sfinţiţi?

 -Antoane, de ce eşti trist?
-Doamne, ceva am greşit.
Iată ce s-a întâmplat:
Am fost invitat la steag.
 
Până aici, totul bine,
Să se bazeze pe mine.
Am mai fost, nu-i prima dată,
Tot lângă altar, în faţă,
 
Dar nu s-a mai întâmplat
Ca pe scaun să fi stat
Când e mare sărbătoare,
Cu steaguri lângă altare.
 
Din strămoşi este lăsată
Aşa datină frumoasă.
Cu respect şi cu onoare,
Mereu s-a stat în picioare.
 
Părintele ce e paroh,
El ne-a spus să luăm loc.
La cei de la steag m-am uitat,
Pe rând toţi s-au aşezat,
 
Eu vrând să rămân în picioare
La aşa mare sărbătoare.
De Înviere s-a întâmplat,
Făcându-se acest păcat.
 
Însă am stat ca pe ace,
De-o mai fi, nu voi mai face,
Că trebuie să asculţi,
Să nu te ridici mai sus,
 
Nici cu vorba, nici cu fapta,
Dar vine curând răsplata.
Am greşit şi recunosc,
De-o mai fi, nu mai stau jos;
 
Cu onoare şi respect
O s-o fac pentru Cristos,
Şi pe ceilalţi o să-i îndemn,
De-oi fi singur, nu mă tem.
 
Dacă vor, de nu, vor sta
Pe scaun în Faţa Sa.
Însă unde? Lângă altar
Unde-i cel mai mare har,
 
Sfânta Ostie, Isus cel Viu,
Aşa mi s-a spus să scriu.
Multe schimbări s-au făcut
Ce s-au petrecut în timp.
(În prezenţa Regelui, garda stă în picioare)
 
La mulţi se dă Ostia în mână,
Nu în genunchi şi pe limbă.
-Ce-aţi făcut, ai Mei sfinţiţi?
Şi acum voi, pe cine slujiţi?
 
Eu v-am dat Sfânta Scriptură
S-o respectaţi până la urmă.
Cum e scris să ascultaţi
Şi să nu Mă renegaţi.
 
Vine Semnul, preoţime,
Peste voi şi peste lume.
La toţi vă mai dau o şansă
Când veţi fi cu Mine-n faţă,
 
Să nu vă fie ruşine
Că v-aţi lepădat de Mine;
Prosternaţi toţi la pământ,
Şi iertare atunci cerând.
 
Pentru fapte, renegare,
Puteţi obţine salvare,
Că vă ascult şi vă iert totul,
Prin Anton vă spune Domnul,
 
Vouă ce nu l-aţi ascultat:
Vă poate salva de la iad,
Că Anton cu Ilie şi Enoh
Îi vor judeca pe preoţi.
 
Pentru că M-a ascultat,
Aşa mare har i-am dat.
Tot prin el vă spun la toţi,
Că vreau să vă iau de jos,
 
Cu el în cer ca să fiţi
În veci liberi, fericiţi.
Prin Duhul, Sfânta Treime
A vorbit la preoţi, la lume.

Dacă tac profeţii, vor vorbi pietrele.

                   Vineri, 22.04.2022, ora 13:41, Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu