sâmbătă, 2 aprilie 2022

"Dacă îl distrugeți pe vicarul lui Cristos, Benedict al XVI-lea, vă veți distruge pe voi înșivă, pentru că mă veți obliga să trimit mai întâi Cometa Răscumpărării" - Avola, 11 aprilie 2010

Duminica Milostivirii - Mesaj privat al Fecioarei Maria

Giuseppe Auricchia: Mă aflu în vechea Avola, în sanctuarul Madonei Binecuvântărilor pentru Sfânta Liturghie. După împărtășanie, Sfânta Fecioară îmi spune:

"Dragi copii, vă invit urgent, în aceste vremuri rele, să recitați exorcismul, compus și publicat din ordinul Papei Leon al XIII-lea, după ce a avut viziunea luptei extraordinare împotriva puterii Satanei din ultimele timpuri.

Aceste vremuri pe care le trăiți astăzi sunt vremurile sfârșitului, deși acest lucru trece neobservat de majoritatea oamenilor care umblă în întuneric.

Dragi copii, un TEST TERIBIL este pregătit pentru părinți, care vor vărsa lacrimi amare.

Mulți COPII vor fi aduși în Împărăție. Cei care sunt în Lumină vor înțelege planurile Tatălui. Noi nu dorim să vedem SUFLETELE COPIILOR distruse de planul Satanei, dar un mare număr dintre ei vor muri de o boală pe care știința medicală omenească nu va putea să o vindece.

Va fi Mâna lui Dumnezeu asupra omului, pentru că Duhul Sfânt nu a intrat în inimile poporului lui Dumnezeu, a celor care trebuie să scoată demonii din sufletele lor, ci i-au lăsat să intre pentru bani. Mulți dintre ei au căzut, târând multe suflete în abis. Întoarceţi-vă acum de la planul vostru rău.

Dacă îl distrugeți pe vicarul lui Cristos, Benedict al XVI-lea, vă veți distruge pe voi înșivă, pentru că mă veți obliga să trimit mai întâi Cometa Răscumpărării.

Câte lacrimi de durere am vărsat pentru omenire căci lipsa de respect în casa Fiului Meu se înrăutățește în fiecare zi.

Simt o mare durere, pentru că Fiul Meu suferă mult, mult mai mult decât atunci când era pe pământ. Jertfa Mielului continuă, câtă durere poate suporta o inimă!"

Giuseppe Auricchia: "Auzind aceste cuvinte, m-am uitat la cruce. Am văzut apărând un om împodobit magnific, deasupra lui era o lumină mare și erau scrise aceste cuvinte:  Domnul domnilor, Regele împăraților, Regele universului, Creatorul celor vii, Mântuitorul celor morți, Restauratorul vieții și speranța celor fără speranță, Refugiul păcătoșilor.

Preasfânta Maria mi-a explicat:"

Fecioara Maria: "Copilul meu, fii atent, ai privilegiul acestei viziuni, dar nu poți vedea cealaltă parte, căci dacă ți-am arăta ce se află de cealaltă parte a vălului frumuseții, vederea ți-ar opri inima din cauza emoției supraomenești pe care ți-ar provoca-o.

Acum vă spun: avertizați clerul, pentru că el pregătește calea pentru venirea celui care va fi cel mai mare rău, reprezentantul a tot ceea ce prințul întunericului poate aduce în lume. Mă refer la Antihrist, care va aduce ruina completă a omenirii, iar el trăiește printre voi în aceste vremuri.

Acum vă binecuvântez, eu sunt Maria Imaculată".

https://www.facebook.com/groups/713900592153877/user/1327750677

Un comentariu: