marți, 5 aprilie 2022

EU SUNT ROABA DOMNULUI, CO-RĂSCUMPĂRĂTOARE ÎN ACEASTĂ ULTIMĂ LUCRARE DE MÂNTUIRE - Carbonia, 31bis.03.2022, ora 19:44 p.m.

SUFLETUL MEU ÎL PREAMĂREȘTE PE DOMNUL ȘI DUHUL MEU TRESALTĂ  ÎN DUMNEZEU, MÂNTUITORUL MEU!

Iubiți copii, trăiţi în Isus Hristos, fiți fermi în credință, urmați-L pe Sfântul lui Israel. El va înălţa orice fiu care îi dă cinste și glorie și îl va conduce acolo unde curge lapte și miere.

Eu sunt Slujitoarea Domnului, sunt Mamă, Apostol, Co-Răscumpărătoare în această ultimă Operă a Mântuirii.

Îngerul Domnului m-a vizitat într-o zi și m-a făcut o femeie a iubirii și a carității. Dumnezeu s-a născut în pântecele meu; fiecare zi era o așteptare de iubire imensă.

Copiii mei, cât de mult doresc să vă iau pe toți la mine, Sânul meu freamătă de dorința de a vă avea în mine, pentru a vă dărui daruri de sfințenie.

AI MILĂ DE NOI, DOAMNE, IUBIREA TA ESTE MAI MARE DECÂT UNIVERSUL!

INTRAREA TA ÎN ACEASTĂ LUME A ADUS LUMINA TA, SEMN DE LIBERTATE ȘI DE VIAȚĂ ÎN TINE.

Fiți pregătiți, copiii mei, acest miracol este pe cale să se producă asupra voastră; fremătați de iubire în timp ce așteptați să se întâmple. Isus, Dumnezeul vostru al Iubirii, se întoarce pentru voi pentru a vă lua înapoi în Sine și pentru a vă purta în El pentru eternitate.

Acest Pământ este pe cale să intre într-o convulsie puternică, clipele sunt pe cale să expire, ... POPORUL LUI DUMNEZEU VA FI PROTEJAT DE ÎNGERII LUI.

Iubiți copii, rugați-vă în fiecare zi Sfântul Rozariu; dacă nu puteți, primiți-l pe Isus sacramental, împărtășiți-vă spiritual; îngenuncheați în fața Crucifixului și mărturisiți-vă păcatele, cereți iertare cu inima căită.

Pământul geme în durerile nașterii, ... uraganul este pe cale să lovească această omenire smintită! Timpul este scurt, dintr-o dată totul se va aprinde și va fi Iadul pe Pământ. Nu așteptați să vă confruntați cu această situație fără să fi luat măsuri pentru convertirea voastră, pentru întoarcerea voastră la Dumnezeu Creatorul.

Eu sunt Fecioara Îndurerată, ascultaţi cuvintele mele și aveţi grijă să vă mărturisiţi păcatele acum. Dumnezeu vă va auzi și vă va ierta dacă Îi veţi cere cu toată puterea voastră.

Vă binecuvântez din ceruri.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7170247469683994&set=a.242597375782406

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin Prea Sfânta Nascatoare de Dumnezeu Miluiește-ne pe noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere