sâmbătă, 30 aprilie 2022

"CÂND LE-AM CERUT SĂ VEGHEZE, AU ADORMIT" - Trevignano Romano, 26 aprilie 2022

Mesaj de la Isus

Copiii Mei, de ce nu aveți mare grijă de Lucrarea Mea?

V-am dat un loc binecuvântat şi de urmat, v-am spus că acel loc va fi într-o zi ca Edenul, iar voi priviţi și vă îngrijiţi doar de mica voastră grădină.

Fraților, faceți ca apostolii Mei, când le-am cerut să vegheze, au adormit, nu fiți nepăsători față de lucrările lui Dumnezeu și respectați cu dragoste locul binecuvântat de Tatăl Meu, unde Îmi pun picioarele și unde Preasfânta mea Maică vă instruiește pentru vremurile ce vor veni.

Într-o zi va fi refugiul vostru, nu uitați acest lucru. Rugați-vă pentru Papa și pentru Biserica Mea pentru că se clatină, pământul va continua să se cutremure.

Acum vă las cu binecuvântarea Mea în numele Tatălui, al Preasfântului Meu Nume și al Sfântului Duh.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7282264455148961&set=a.242597375782406

Un comentariu: