vineri, 8 aprilie 2022

"ACEASTĂ OMENIRE, ÎN LOC SĂ SE ROAGE ȘI SĂ SE ÎNCREADĂ ÎN DUMNEZEU, CAUTĂ LOCURI DE REFUGIU..." - Trevignano Romano, 5 aprilie 2022

Fiica mea, îți mulțumesc că ai răspuns la chemarea mea din inima ta.

Fiica mea, această omenire, în loc să se roage și să se încredințeze lui Dumnezeu, caută locuri de refugiu pentru a-și salva viețile, dar vă spun: nu va exista nici un loc, nici măcar cel mai ascuns, înaintea judecății lui Dumnezeu.

Rugați-vă la Inima mea Neprihănită și la cea a Fiului meu Isus, ele vor fi cele mai sigure refugii; aveți credință în Dumnezeu și gândiți-vă mai mult la mântuirea sufletului vostru.

Ascultați-mă cu iubire și mergeți pe calea pe care v-am indicat-o în inima voastră; atunci veți garanta realizarea Triumfului Inimii mele Imaculate și îi veți fi martori.

CONSACRAȚI-VĂ MIE ȘI EU VĂ VOI PROTEJA SUB MANTIA MEA BINECUVÂNTATĂ. Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7189505647758176&set=a.242597375782406

Un comentariu: