sâmbătă, 23 aprilie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, JOI, 21 APRILIE 2022 – Luaţi-vă angajamentul

"În vremurile care vor veni în curând, copiii Mei vor fi nevoiți să facă multe alegeri. Dușmanul și-a pus în mișcare planul de a duce cât mai multe suflete în Iad. El plănuiește să le facă viața mizerabilă copiilor Mei și va reuși în cea mai mare parte.

Copiii Mei, luați-vă acum angajamentul în inimile voastre de a Mă sluji indiferent de situație. Luați-vă angajamentul în inima voastră că nu Mă veţi renega, indiferent de ceea ce vă ia dușmanul. Dacă Mă renegați, el vă ia sufletul și nu veți trăi în ceruri cu Mine.

Totul a fost prezis în Sfântul Meu Cuvânt și vedeți că se desfășoară chiar acum. Timpul care v-a rămas este scurt. Este foarte scurt pentru unii dintre voi care vor fi chemați în curând acasă la Mine. Continuați lucrarea voastră pentru Împărăția Mea și păstrați-Mă pe Mine pe primul loc în tot ceea ce faceți. Când planul inamicului se desfășoară, continuați în acest fel, căci în scurt timp veți veni aici să locuiţi cu Mine."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2242349965906260/

Un comentariu: