vineri, 13 noiembrie 2020

23 octombrie 2020 la Bazilica Maicii Domnului din Guadalupe Mexico City - Mesaj de la Domnul nostru Isus Cristos primit de un discipol.

Fiii Mei, Spania va suferi, de asemenea și Argentina. Rugați-vă pentru aceste țări care sunt  selectate pentru a testa efectele cumplite ale acestui vaccin mortal.

SUA și Germania vor suferi căderea și înfrângerea, vor fi zguduite de dezastrele naturii.

O, fiilor, atenție! Rămâneți treji și vegheați: întregul pământ se va cutremura cu tremurături enorme în același timp cu ambițiosul program de exterminare a omenirii.

Puterea economică, politică și militară va afecta tot pământul. Comportamentul politicienilor este ambițios. Fiii Mei, uitați-vă la capcana în care intră toată lumea.

Sunteți în anul profetic 6 pe care vi l-am dezvăluit într-o profeție dată discipolului. (*)

Furtuna celui de-al treilea război mondial e gata să se producă, anul profetic 6 este anul Fiarei care vrea acum să-i supună pe toți copiii Mei.

Criteriile umane și științifice vă vor face să pierdeți calea pentru că sunt înșelătoare și confuze pentru copiii Mei; ei răspândesc minciuni și erezii, planul lor modern oferă informații false.

Oh, fiii Mei, adevăr vă spun, a ajuns ora finală, finalul ultimelor timpuri!

Iată, profeții și preoții Mei, plini de foc divin, v-au avertizat și v-au vorbit călăuziți de Duhul Meu Sfânt.

Eu Sunt Cel ce Sunt și vă spun că dacă nu rămâneți în stare de har și nu veți asculta poruncile divine, veți suferi de neputință, lacrimi și mizerie.

Fiți sfinți pentru că Cel care vă vorbește este Sfântul sfinților.

Ridicați-vă ochii voștri spre cer pentru că mai este puțin timp, peste puțin timp veți merge la locurile de Refugiu.

Înaintați în credință, profitați de timp, fiți puternici și curajoși;  iubiți, respectați și ascultați mesajele.

Mesajele pe care vi le dau prin micul Meu instrument le completez cu lumina Duhului Sfânt ; cereți Tatălui iubitor, Tatălui Meu Ceresc , Duhul adevărului, Duhul care ne unește în Preacurata Treime.

Eu, Isus, vă mulțumesc pentru intenția voastră sinceră de a citi, asculta și medita Cuvintele Mele. Să credeți pentru că Eu sunt singurul care vă iubește.

Guvernul Mondial este  gata, urâciunea pustiirii vine în curând.

Oh, copiii Mei, nu pierdeți pacea, vreau să vă ofer dragostea și pacea Mea. Nu vă temeți, vă îmbrățișez și vă pun în Inima Mea.

Eu vă voi proteja de toată contaminarea dacă Îmi rămâneți credincioși.

Nu completați teste, chestionare și probe, nu acceptați vaccinarea, este mortală!...

Căutați remediile cerului pe care vi le-am dat.

Oh, discipol, în curând vei iniția acțiunea sfârșitului vremurilor, rămâi în Mine, astfel încât să rămân în tine.
Fii binecuvântat deTatăl Meu! Adoră prezența Mea în Sfântul Sacrament acolo unde este posibil.

Eu, Isus, binecuvântez Rămășița Mea fidelă și o protejez.

Păstrați pacea, binecuvântați pe toți adevărații Mei preoți, pe cei care suferă, pe cei care Mă urmează în sfințenie și pe cei buni din  Biserica Mea.

https://www.facebook.com/photo?fbid=1058892211222275&set=a.135007056944133

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu