duminică, 22 noiembrie 2020

BINECUVÂNTAȚI MÂNCAREA ÎN NUMELE DOMNULUI ÎNAINTE DE A O ÎNGHIȚI - Carbonia, 20bis.10.2020

 Scrie, fiica Mea, scrie poporului Meu.

Eu sunt Cel care vă cheamă înapoi la Sine. Pocăiți-vă, fiii Mei, nu vă fie frică de om, ci de Dumnezeu! Respectați Poruncile Lui, nu îndrăzniți să mergeți împotriva Celui care v-a creat.

Satana este la răutatea lui maximă, vrea să distrugă această Omenire, dar nu va avea victorie.

Renunțați la satana, fiii Mei, așezați Scutul în voi, îmbrățișați Legea lui Dumnezeu și respectați Cuvântul Lui.

Oricine crede în Dumnezeu și îngenunchează în fața Lui cerând iertare cu adevărată căință, va fi mântuit, dar cine ezită nu va putea fi mântuit.

ESTE NEVOIE URGENTĂ DE CONVERTIREA ACESTEI OMENIRI, Dumnezeu se grăbește să intervină, lumea se află în pericol mare și omul urmează Minciuna.

Atenție acum la răsturnările naturii,... îndepărtați-vă de locurile marcate de risc.

Rugați-vă, fiii Mei, rugați-vă, aerul este deja poluat, la fel ca și apa, câmpurile și tot ceea ce este pe acest Pământ, deoarece omul ghidat de satana a decis să distrugă totul.

BINECUVÂNTAȚI “MÂNCAREA” ÎN NUMELE DOMNULUI ÎNAINTE DE A O ÎNGHIȚI.

Mergeți spre sfințenie, rugați-vă și postiți de lucrurile lumii.

AVEȚI CREDINȚĂ ÎN DUMNEZEU ȘI RĂMÂNEȚI LA PORUNCILE LUI.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4507547132620721&set=a.242597375782406              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu