sâmbătă, 14 noiembrie 2020

ADVERSARUL MEU ÎNCARNAT SE PREGĂTEȘTE SĂ SE ARATE, 30 NOIEMBRIE 2014 - Apel urgent de la Maria, Rosa Mistica, către fiii lui Dumnezeu

Fiii Inimii mele, dragostea și protecția mea maternă să vă însoțească mereu și lumina Duhului Sfânt să vă ilumineze.

Micuții mei, adversarul meu este încarnat și se pregătește să se arate, emisarii lui au pregătit deja toată logistica ca să înceapă spectacolul înșelăciunii. Vă avertizez, fiii mei, să nu vă lasați conduși de aceste înșelăciuni pentru că în curând veți vedea pe cer imaginile adversarului meu prin proiecție holografică pentru a lua locul Fiului meu.

Milioane de copii vor cădea în înșelăciune și vor urma falsul dumnezeu răspândind în toată lumea vestea că Mesia așteptat de omenire este deja în mijlocul vostru. Poporul lui Dumnezeu, nu vă lăsați înșelați, să știți bine că toate acestea fac parte din înșelăciunea adversarului meu care încearcă să intre în posesia unui mare număr de suflete ca să le condamne.

Amintiți-vă că Fiul meu nu mai veni în această lume în carne și oase, ci va veni în toată splendoarea și gloria Sa după ce veți fi purificați. El va locui cu voi spiritual în noul Ierusalim Ceresc, voi veți fi spirituali, asemănători cu îngerii.

Imaginile adversarului meu care se va da Fiul meu, deja au început să circule în toată lumea. Abțineți-vă, poporul lui Dumnezeu, ca să primiți aceste imagini în casele voastre pentru că toată propaganda e ritualizată cu ocultism.

Aceste imagini vor fi prinde viață în împărăția adversarului meu, fiilor, rămâneți tari în credință și nu vă lăsați seduși din niciun motiv de emisarii răului care vor bate la ușă și vă vor da biblia neagră a adversarului meu.

Ce tristețe trăiesc în Inima mea de Mamă a omenirii când știu că mulți dintre voi v-ați vândut sufletul pentru bani!

Templele în care se vor închina adversarului meu se vor înmulți din cauza necunoașterii sfântului Cuvânt al lui Dumnezeu și a mesajelor Sale, se vor lăsa seduși de cei ce îl urmează pe adversarul meu.

Vrăjitoria, satanismul și ocultismul în toate formele sale se vor răspândi și toată răutatea adversarului meu va fi comercializată și vândută liber ca și cum ar fi un lucru normal.

Bolnavii spirituali vor bântui pe străzi și va curge sânge, de aceea, fiii mei, vă repet să nu ieșiți pe străzi fără armura spirituală, nu uitați să extindeți și la familiile voastre ca toți să se afle sub protecția Divină, pentru că voi nu cunoașteți răul și forțele răului pe care va trebui să le înfruntați.

Creația lui Dumnezeu a început să se întunece din cauza entităților răului care bântuie deja prin spațiu. Retrageți-vă în rugăciune, nu fiți încăpățânați, bătălia spirituală este deja începută, rugați-vă în fiecare moment cu invocații la preasfântul Sânge al Fiului meu; recitați Rozariul meu, de fiecare dată când puteți, invocați-mă spunându-mi: O, MARIE ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT... ș inamicul meu va fugi de la voi.

Fiilor, de fiecare dată când simțiți atacul celui rău, recitați exorcismul către sf. Sânge al Fiului meu, amintiți-vă că v-am dat două exorcisme prin Enoh: uitați-vă pe mesajul din 7 iulie a.c. și memorați-l, așa veți combate forțele răului care încearcă să vă preia controlul minții pentru a vă duce la disperare, să vă fure pacea și să facă să vă pierdeți sufletele.

*RUGĂCIUNE DE EXORCIZARE LA PREASFÂNTUL SÂNGE AL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS

- Pentru gloriosul Sânge al Alianței, vărsat de Domnul Isus Cristos, îți ordon, spirit de ispită și gânduri înșelătoare, să mă lași liber și în pace. Afară, afară, afară din mintea mea și din gândurile mele; îți poruncesc în numele Domnului Isus Cristos care te-a învins pe Cruce!

-Puternic Sânge de eliberare, vindecare și răscumpărare vărsat de Domnul nostru Isus Cristos; învinge-l pe inamicul din sufletul meu în trupul, mintea și spiritul meu; îndepărtează de la mine orice săgeată aprigă și otrăvitoare a celui rău. Nu mă lăsa să cad în ispită și izbăvește-mă de orice rău, Sânge Glorios al Mântuitorului. Amin.

Păstrați în minte aceste instrucțiuni pe care vi le-am pentru aceste timpuri de mare întuneric prin mesagerii noștri; răspândiți mesajele noastre, în așa fel încât câți mai mulți fii ai lui Dumnezeu să  fie în pas cu evenimentele, citiți Cuvântul lui Dumnezeu ca să fiți întăriți în credință și în felul acesta, uniți printr-un lanț de rugăciune, cu ajutorul armatelor cerești, a sfintei mele Protecții și mijlociri, vom șterge pe adversarul nostru de pe fața pământului împreună cu armata răului.

Pacea lui Dumnezeu să fie cu voi, micuți copii ai Inimii mele.

Mama voastră care vă iubește, Maria Rosa Mystica

Răspândiți mesajul meu în întreaga omenire.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4587714087937358&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu