vineri, 27 noiembrie 2020

IATĂ, FIII MEI, IATĂ CĂ EU VIN! - Carbonia, 11.11.2020

 Binecuvântarea Mea sfântă este asupra voastră, fii ai Iubirii.

Voi veni cu coroana pe cap! Iată, Împăratul împăraților, în întoarcerea Sa triumfală, îi va lua pe toți ai Lui cu El.

Adevărul este în Mine, Eu sunt Cel Ce Sunt, Eu sunt Calea, Adevărul și Viața, și sunt Învierea.

Iubire și caritate mereu să fiți, așteptați întoarcerea lui Isus cu entuziasm!

Inima Neprihănită a Mariei, Ea va fi Ghidul vostru, Co-Răscumpărătoare în Opera mântuirii.

Strigați-mi Da-ul vostru sincer și asigurați-vă nevoile CASEI.

Lucrarea Mea este aceasta, măreția Mea este în Lucrarea Mea, ultima Lucrare pământească, ... aici se termină un timp și începe un nou timp.

Veți trăi în imensitatea Raiului Meu, în Totul Meu veți fi, veți moșteni ceea ce ESTE Dumnezeu.

Pace vouă, fiii Mei iubiți, pace vouă, purtați-Mă în inima voastră și nu încetați niciodată să Mă numiți Tată.

Eu sunt Creatorul lumii, Creatorul Omenirii, Eu sunt Cel care acum se va îngriji de ai Săi, în REFUGIILE Sale, cei care le vor locui vor fi toți cei care au ales să bată la ușa Mea, cei care vor decide să-Mi aparțină.

IATĂ, FIII MEI, IATĂ CĂ EU VIN!

Benedict al XVI-lea este în mâinile Mele sfinte, Eu Mă voi îngriji de el, el este sfântul Meu, sfântul care va pronunța cuvintele triumfului Meu: ... iată Fiul Omului! Iată, El coboară deja din Raiul Său, va apărea în curând în Frumusețea Lui orbitoare, va închide acest timp al mizeriei și va deschide Ceruri noi și un Pământ nou va fi și îl va locui împreună cu toți fiii Săi iubiți.

Îi voi surprinde pe copiii lui Satana, îi voi pune în lanțuri, îi voi catapulta în adâncurile pământului unde durerea și necazurile vor fi veșnice.

Acceptați mesajele Mele, oh, oameni, acceptați să vă întoarceți la Mine, chemați-Mă în ajutorul vostru, Eu vă voi ridica din noroiul morții și vă voi duce acolo unde totul este lumină și iubire.

Preasfânta Maria este alături de voi, mantia ei este deja peste voi, zâmbetul ei de Mamă este pe buzele ei, este pentru voi care sunteți copiii ei iubiți, cei care vor moșteni împărăția lui Dumnezeu pe Pământ.

Rostiți cuvinte de dragoste Domnului, închinați-vă înaintea Lui cu cântece de bucurie, El este Cel care vă va reînnoi, ... veți învia în El în ziua Paștelui!

Fericire și har pentru voi, Dumnezeu vă binecuvântează.

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/4602591533116280

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu