sâmbătă, 28 noiembrie 2020

TUNETUL E GATA SĂ AVERTIZEZE TOT UNIVERSUL - Carbonia, 18.11.2020

Micuța Mea, iubită fiică, sunt iubitul tău Isus, vin să îți dictez un mesaj urgent iubitului Meu Popor.

Îți spun ție, Poporul Meu, ieșiți din amorțeală, totul este în desfășurare, TUNETUL E GATA SĂ AVERTIZEZE TOT UNIVERSUL, DREPTATEA MEA VA FI MARE.

Vin să revendic ceea ce-Mi aparține, vin să-Mi chem copiii înapoi la Mine, nu rămâneți nepuntinioși, nu așteptați alt timp pentru că timpul a ajuns la sfârșit. Sunt gata să intervin ca să recuperez cât mai multe suflete posibile.

Satana a ajuns la ultimul strigăt de succes, disperarea lui va fi mare pentru că voi pune capăt răutății lui și-l voi înlănțui în iad!

Dăruiți-vă inima voastră, fiii Mei, puneți în siguranță în Mine, chemați-L pe Tatăl și onorați Cuvântul Meu, nu întoarceți spatele Sfintei Mele Evnaghelii, rămâneți în Poruncile Mele, mărturisiți-vă păcatele, părăsiți-le cerând cu adevărată căință iertarea Mea.

Renunțați la satana, fiii Mei și grăbiți-vă convertirea, pocăiți-vă înainte ca Eu să Mă manifest în Dreptatea Mea.

Rugați-vă, fiii Mei, rugați-vă, ora e gata, Sfânta Mea Inimă nu mai poate aștepta din cauza durerii provocate de această omenire necredincioasă, zi de zi comiteți abominații în Ochii Mei. Dumnezeu vede mizeria Poporului Său și proclamă Dreptatea Sa.

SE VA DEZLĂNȚUI O PUTERNICĂ FURTUNĂ, TOTUL VA INTRA ÎN ÎNTUNERIC, NOAPTEA VA FI ÎNGHEȚATĂ, URLETUL DEMONILOR SE VA INTENSIFICA PRINTRE SUFLETELE PIERDUTE CA SĂ LE DUCĂ LA IAD.

Pocăiți-vă acum, fiii Mei, nu permiteți ca satana să vă învingă. Lăsați păcatul, cereți ajutorul Meu, abandonați-vă Dumnezeului Dragostei ca să fiți salvați.

Milostivire, Milostivire, ție, o, poporule ingrat, tu care te-ai îndepărtat de Mine ca să-l urmezi pe satana!

Poporul Meu, popor necredincios, popor ingrat, acesta este timpul alegerii: ori cu Mine, ori împotriva Mea, demonstrează-Mi căința ta acum pentru ca Eu să te pot salva. Amin.

Dumnezeu salvează.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4627757557266344&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu