luni, 30 noiembrie 2020

PREGĂTIȚI-VĂ, O, OAMENI, PENTRU MAREA STRÂMTORARE - Carbonia, 22.11.2020

Iată-mă la tine, o femeie!

Scrie poporului meu.

Oameni, ascultați Cuvântul Dumnezeului vostru Iubire, slujiți-I Lui și nu lui satana!

Ați ajuns la marea strâmtorare. Astăzi Îmi deschid Raiul pentru a coborî la voi, vin să-Mi iau copiii pentru a-i adăposti de marea strâmtorare care se petrece deja.

V-am avertizat de mult timp, o, oameni, îndoiți-vă genunchii către Dumnezeul vostru Creator și cereți-i iertare pentru comportamentul vostru rău. Întoarceți-vă repede la El, nu-i permiteți lui satana să vă ducă cu el în Iad.

Nu mai așteptați, TOTUL ESTE FINALIZAT, porțile cerurilor se deschid spre Pământ, ... VOR FI TULBURĂRI PE TOT PĂMÂNTUL!

PREGĂTIȚI-VĂ, O, OAMENI, PENTRU MAREA STRÂMTORARE pentru că, oricine nu s-a convertit la Mine, care nu a făcut alegerea de a se întoarce la Dumnezeul său Creator, va suferi Iadul pe Pământ.

AM AJUNS LA ORA A IX-A, sunetul trâmbiței vă va avertiza, dar nu veți avea mult timp, oricine s-a abandonat Iadului, va pieri acolo.

ATENȚIE, O, OAMENI, ACESTE CUVINTE ALE MELE SUNT ADEVĂRATE!

PERTURBĂRILE PLANETELOR SUNT ÎN DESFĂȘURARE,

ÎN CURÂND VEȚI VEDEA SEMNE ÎN CER ȘI PE PĂMÂNT!

GRĂBIȚI-VĂ LA MINE, CONVERTIȚI-VĂ înainte de a fi prea târziu.

Dumnezeu mântuiește!

https://www.facebook.com/photo?fbid=4648586098516823&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu