sâmbătă, 14 noiembrie 2020

SFÂNT ESTE CEL CARE IUBEȘTE PE DUMNEZEUL SĂU ȘI ÎL SLUJEȘTE ÎN DREPTATE ȘI CARITATE - Carbonia, 7.10.2020

Viziune: Arborele plin de fructele iubirii!

Vin să culeg roadele iubirii, vin să-Mi unesc toți fiii cu Mine, cei care Mi-au fost credincioși Mie, cei care și-au dat viața pentru mântuirea fraților lor.

Iubiți-vă unii pe alții și împărțiți totul, în iubirea fraternă uniți-vă cu Isus și cereți-i Lui harul învierii.

Astăzi, sărbătoarea Maicii Domnului din Pompei, Îmi întorc Inima Mea Sfântă către voi și v-o dau pe Maria, cea care va coborî în curând din Cer pentru a se alătura rămășiței credincioase și a o conduce în bătălia finală împotriva Șarpelui Vechi.

Victoria Est! (Victorie!)

Dumnezeu îi va însoți pe toți fiii Săi și îi va pune în Sine victorioși (notă).

Înainte, fiii Mei, înainte! Oh, voi curajoși soldați ai lui Isus Cristos, oh, voi, care ați spus Da-ul vostru fidel, veți avea triumful cu Maria.

SFÂNT ESTE CEL CARE IUBEȘTE PE DUMNEZEUL SĂU ȘI ÎL SLUJEȘTE ÎN DREPTATE ȘI CARITATE.

Frații Mei, astăzi Eu vă privesc cu tandrețe și vă cer să continuați Opera Mea.

Fiți cei care vor face ca această Colină să triumfe, în măsura iubirii vă voi oferi milostivirea Mea și vă voi da har în orice lucru.

Încăpățânați sunt cei care nu cred în Mine, cei care se îngrijorează de lucrurile lumii, cei care își planifică viitorul pe acest Pământ!

Încăpățânați... Sunteți niște încăpățânați! Nu v-ați deschis încă ochii la situația care predomină pe Pământ, vă lăsați prinși de entuziasmul falsului profet și cu el veți merge în Iad.

Biserica Mea a căzut, falsul profet este arhitectul acestui dezastru, Cupa Mea este răsturnată, nu voi mai aștepta, a sosit timpul să intervin pentru a pune capăt acestei distrugeri.

Omul în satana va fi îndepărtat și pus în lanțuri în Iad, împreună cu zeul său infernal.

Sclavia este în desfășurare, masoneria predomină, își stabilește regulile și omul urmează fără nicio împotrivire.

Italia este deja înrobită! În curând marele dezastru se va manifesta ... își va pierde farmecul și va intra în noaptea întunecată.

Astăzi Eu vă spun asta, pentru că astăzi acest Cuvânt al Meu este se împlinește!

Astăzi, și încă astăzi, veți vedea profețiile împlinite: ROMA VA CĂDEA, ITALIA VA FI FĂCUTĂ SCLAVĂ ȘI INAMICUL VA LUA ÎN POSESIE ORICE LUCRU.

Nu ați crezut în Mine, l-ați urmat pe zeul infernal, ați spus da sclaviei, acum va fi plânsul și scrâșnirea dinților.

Promisiunile falsificatorului vor cădea, dar nici măcar o fir de păr nu va cădea de pe capul fiilor Mei, pentru că Eu voi interveni pentru a-i proteja.

Sunt cu voi, sunt cu voi mereu, sunt cu voi pe această Colină unde totul se va deschide în curând imaginii Mele. Eu sunt Cel care acum se va manifesta pentru a aduce dreptate, astfel încât tot răul să fie curățat și pacea și iubirea să vină pe Pământ, ... Cerurile se vor deschide și Pământul se va uni cu Raiul.

Timpul marilor inundații a sosit, acum întunericul va intra odată cu el, dar în noaptea întunecată când totul va părea pierdut, iată că va apărea o lumină și va fi lumină și va fi Lumina infinită și va fi lumină pentru totdeauna!

Dumnezeu îi spune acestei Omeniri infidele: Îmi veți vedea Fața și abia atunci veți înțelege adevărul, dar pentru mulți dintre voi va fi prea târziu! Am așteptat convertirea voastră, am așteptat convertirea voastră, dar nimic din toate acestea nu s-a întâmplat, ați preferat să urmați lucrurile acestei lumi abandonându-vă în fața adversarului Meu.

Necazul va fi mare pentru cei care nu au vrut să Mă recunoască ca Dumnezeul lor Creator, Dumnezeul lor Iubire!

Pământul va se va cutremura, cerurile vor tuna, mările se vor deschide, o mare furtună se va manifesta și abia atunci câțiva vor chema Sfântul Meu Nume.

Abandonați-vă Mie, fiii Mei, aveți încredere în Mine pentru că totul se va întâmpla acum și, din ceea ce vedeți astăzi, nimic nu va rămâne, totul va fi transformat cu intervenția Mea și venirea Mea pe Pământ cu voi.

Veți trăi cu Cel Preaînalt (notă), îl veți gusta, veți avea darurile lui Dumnezeu și veți lucra în Dumnezeu!

Această milostivire a Mea este acum deschisă, nu o lăsați să treacă, întâmpinați acest har și mergeți la Iubire cu inima deschisă.

Dumnezeu este!

*

(Notă): Sf. Pavel, a doua scrisoare către Corinteni - 6, 16-18:

Noi suntem templul Dumnezeului celui viu, după cum a spus Dumnezeu:

Voi locui între ei
și voi umbla împreună cu ei și voi fi Dumnezeul lor,
și ei vor fi poporul meu.
De aceea, ieșiți din mijlocul lor
și adăpostiți-vă, spune Domnul,
nu atingeți nimic impur.
Și Eu vă voi primi,
și vă voi fi tată pentru voi,
și voi îmi veți fi fiii și fiice,

spune Domnul cel Atotputernic.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4451858604856241&set=pb.100000964356095.-2207520000..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu