marți, 10 noiembrie 2020

AȘTEPTAȚI SĂ-L VEDEȚI PE DUMNEZEUL VOSTRU ÎNTORCÂNDU-SE ÎNTRE VOI - Carbonia, 06.10.2020

Lacrimi de sânge va vărsa această Omenire infidelă pierdută în nenorocirile lui satana.

Îmi voi susține fiii și îi voi respinge pe cei care nu Mă vor recunoaște.

Iubiții Mei, Calvarul vostru a ajuns la sfârșit. Căutați-Mă în inima voastră și acordați-Mi harul Da-ului vostru total.

Când strigătul Meu va trece granițele Universului, iată că Eu voi rupe cerurile și voi coborî pentru a vă spune toată durerea Mea! ... Nu veți fi luați de Mine, oh, voi, care ați străpuns inima Mea, oh, voi, care încă, în ciuda apelurilor Mele, M-ați batjocorit și M-ați pus pe cruce. Jocul este pe cale să se termine, în curând și voi veți fi crucificați și veți merge strigând blasfemia voastră către Mine.

OMUL ÎNCĂ NU VREA SĂ SE CONVERTEASCĂ, NU CREDE ÎN MINE, NU CREDE CĂ ÎN CURÂND PLÂNSETUL LUI VA FI MARE.

L-ați răstignit pe Dumnezeul vostru Iubire, i-ați negat Divinitatea, ați ales pentru voi un alt zeu, ... cel infernal, cel pe care îl veți cunoaște acum bine pentru că veți deveni sclavii lui, ... veți fi înlănțuiți de el pentru totdeauna! Abia atunci veți deschide ochii ... dar va fi prea târziu! EU VOI FI DEJA DEPARTE CU MICA MEA RĂMĂȘIȚĂ ȘI VOI ÎNCHIDE PENTRU TOTDEAUNA ACEASTĂ ISTORIE ANTICĂ, ... ISTORIA PĂCATULUI!

În ciuda dragostei Mele infinite pentru voi, nu ați înțeles nimic, încă M-ați batjocorit și scuipat. Din moment ce ați ales să vă închideți în Iad, Eu nu vă voi putea salva. Mergeți, mergeți mai departe, zeul vostru infernal vă va măcelări pe viață!

Viața se întoarce pe Pământ pentru a-l regenera și a-l lua sub Stăpânirea sa, nu va mai exista nici un rău.

Timpul este împlinit, așteptați-Mă, o, oameni, așteptați să-L vedeți pe Dumnezeul vostru întorcându-se printre voi să vă elibereze de lanțurile morții. Amin!

https://www.facebook.com/photo?fbid=4438217952886973&set=pb.100000964356095.-2207520000..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu