luni, 23 noiembrie 2020

VĂ VOI OFERI SFINTELE MELE DARURI ÎN URMĂTOAREA RĂPIRE! - Carbonia, 28.10.2020 - ora 17:53

 Lucrați pentru Via Domnului și îmbrăcați-vă cu Lumină.

Dumnezeu se grăbește să intervină pentru a rearanja lucrurile, sunteți în timpul marii strâmorări, VREAU SĂ IAU CU MINE TOȚI FIII MEI ÎNAINTE CA IARNA SĂ AJUNGĂ LA ÎNGHEȚ.

Astăzi consacru Inimii Mele Sfinte pe voi toți cei care Mă iubiți, slujiți, adorați și urmați, pe voi toți cei care aveți iubire pentru Mine în inima voastră și avansați fără oprire. Vreau să vă dedic Iubirea mea, vreau să vă satur cu Totul Meu infinit, vreau să fiu viață eternă și bucurie imensă pentru voi.

Respectați poruncile Mele și strigați-Mi Da-ul vostru sincer, bătălia este câștigată, slujitorii Mei vor fi victorioși în Mine.

Iubiți-vă unii pe alții așa cum Eu vă iubesc și serviți-vă unii pe alții ca fii ai lui Dumnezeu, arătați-vă în Mine, ascultați vocea Mea și strigați-Mi iubirea voastră.

VALUL TERIBIL AL RĂUTĂȚILOR SE APROPIE, POPORUL VA PLÂNGE PENTRU CĂ NU M-A RECUNOSCUT CA UNICUL ȘI ADEVĂRATUL DUMNEZEU, ... PENTRU CĂ NU S-A ÎNCREZUT ÎN MINE. Mândria acestei Omeniri trebuie să se încheie, voi fi alături de voi toți care Mă urmați după poruncile Mele! ...

VĂ VOI OFERI SFINTELE MELE DARURI ÎN URMĂTOAREA RĂPIRE!

Fiii Mei, fii ai Ierusalimului, a sosit timpul pentru voi:… Mă veți cunoaște,… veți vedea Fața Mea și veți intra pentru a vă bucura de Totul Meu.

Sunt profund întristat pentru cei care nu se convertesc încă, care merg pe urmele dușmanului Meu, ... ale dușmanului lor! Sunt fii fără înțelepciune, sunt în întuneric, întunericul i-a orbit, ... otrava lui satana i-a luat!

Au fiorul răului în ei, nu cred deloc în ceea ce Eu vă anunț, ... cred în renașterea tuturor lucrurilor, dar sunt convinși că omul va fi arhitectul unei noi vieți, a unei noi renașteri pe Pământ.

Copii săraci, săraci pentru că nu au înțeles nimic, nu și-au spălat hainele în Sângele Mielului și s-au murdărit de sânge.

TIMPUL MÂNDRIEI LOR, S-A TERMINAT ACUM CU ACEST NOU VAL DE EVENIMENTE RELE, SATANA BLESTEMAT! ... NENOROCIȚI VOI CARE L-AȚI URMAT.

Înainte, voi cei care Mă urmați, înaintați cu putere, Eu sunt cu voi, veți avea totul în harul Meu. Puterea Dumnezeului vostru va veni în voi și veți fi arhitecți ai binelui și iubirii și veți da Noii Ere iubire infinită în Acela care este Iubire infinită.

Har și milă pentru voi, fiii Mei.

Abandonați-vă Mie, oh, voi, care nu doriți să ascultați apelurile Mele, faceți-o repede pentru că A SOSIT CEASUL AL DOISPREZECELEA, fiți severi cu voi înșivă, alegeți viața și nu moartea.

DUMNEZEU VĂ BINECUVÂNTEAZĂ PE TOȚI ȘI DE LA TOȚI AȘTEPTĂ TREZIREA SUFLETULUI.

Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4541323175909783&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu