duminică, 29 noiembrie 2020

MESAJ URGENT: VIN SĂ VĂ IAU! - Carbonia, 20.11.2020

Sfânta Maria vine la tine să-ți spună că totul este gata pentru sosirea Mea.

Sunt Fecioara Carmelului, vin să vă iau de mână și să vă conduc în bătălia cu inamicul infernal.

*

ISUS: Iubită fiică, scrie acum poporului Meu:

Eu, Stăpânul Iubirii Divine, vin la voi pentru ca duhul sfințeniei să coboare peste voi pentru a fi puternici în luptă.

SFÂNTA MARIA: Ca Mamă a lui Isus și a voastră, vin să vă susțin în această luptă finală, vin să vă conduc triumfători spre Fiul meu.

Curcubeul Aurorei Boreale mă va duce la voi, eu voi apărea strălucind de lumină și dragoste și vă voi cere să mă urmați.

ISUS: Pacea Mea să fie cu tine, iubita Mea fiică. Eu sunt Dumnezeul Dragostei și Creatorul tău.

ÎN CURÂND VEȚI FI TOȚI CU MINE ÎN ACEASTĂ PRIMĂ RĂPIRE, VEȚI AVEA HARUL BINELUI INFINIT,... VEȚI ÎNVIA ÎNNOIȚI ÎN MINE.

Va tuna acum ora crucificării pentru această omenire necredincioasă.

Îndreptați-vă, o, oamenilor, întoarceți-vă repede la Mine, potirul Meu dă pe dinafară de păcatele voastre, nu mai suport trădarea voastră, voi trimite pe pământ mânia Mea... voi zădărnici planurile oamenilor diabolici.

PREGĂTIȚI-VĂ, O,OAMENILOR, ACESTUI NOU VAL DE VIRUS BLESTEMAT ȘI RUGAȚI-VĂ, RUGAȚI-VĂ CA DUMNEZEU SĂ INTERVINĂ ȘI SĂ VĂ SALVEZE.

Aerul e deja otrăvit, barbariile vin din Orient.

Oameni nenorociți, satana e stăpânul vostru, lui i-ați oferit sufletul vostru, veți suferi în veșnicie, veți fi blestemați pentru eternitate, în adâncurile pământului vă veți zvârcoli și veți urla toată durerea voastră... de mii de ori mai rău decât holocausturile voastre.

Planetele se vor mișca pentru a defini Noua Eră. Veniți, veniți la Mine, micuții Mei, iată, Eu vă voi deschide NOUA MEA LUME ca să vă bucurați de toată bunătatea Mea. Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4573699602672140&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu