sâmbătă, 7 noiembrie 2020

EI SUNT PE CALE SĂ INTERVINĂ CU RAPIDITATE ÎN BISERICĂ - Carbonia, 26.09.2020

 Isus, în iubirea Sa infinită, vine să remedieze un popor care a căzut în plasa lui Satana.

Iubiți copii, vă chem din nou, ascultați vocea Mea, nu fiți indiferenți la chemarea Mea, pentru că Eu vin să vă mântuiesc, dar voi trebuie să fiți în Mine pentru a fi luați de Mine.

Convertiți-vă, o, oameni, schimbați-vă viața, întoarceți-vă la VIAȚĂ, remediați-vă trecutul de păcate; purificați-vă, o, oameni, pentru că timpul s-a sfârșit, totul va fi acum pătat de sânge, șarpele blestemat a pregătit o durere mare pentru această Omenire încăpățânată, el vă va înrobi și veți fi în dictatura sa.

Copiii Mei iubiți, încă vă chem la pocăință, nu permiteți lui satana să vă facă sclavii lui, nu-i acordați atenție, întoarceți-i spatele și reveniți repede la Dumnezeul vostru Creatorul.

EI SUNT PE CALE SĂ INTERVINĂ CU RAPIDITATE ÎN BISERICĂ, de-acum totul este murdar, dar trebuie să-și finalizeze munca dezgustătoare pentru a-Mi sfâșia oamenii.

Vocea Mea tună în inimile voastre astfel încât să se pocăiască. Nu vă pierdeți viața, copiii Mei, lucrați pentru Sfânta Evanghelie a lui Isus, puneți capăt minciunii și declarați-vă în mod deschis ai Mei.

Sezonul Iubirii va intra acum pentru copiii lui Dumnezeu, în timp ce acela al morții pentru toți cei care s-au declarat de partea inamicului.

Dumnezeu Își iubește poporul și vrea să-l mântuiască, motiv pentru care încă îl cheamă la o convertire urgentă. Întoarce-te la Tatăl tău, o, omule, nu te pierde în întunericul cumplit unde vei avea plâns și scrâșnirea dinților pentru totdeauna.

Acum când am ajuns la un moment de cotitură, în adevăr vă spun: trebuie să faceți alegerea voastră, trebuie să meditați bine acum, o, oameni, Cerul este pe cale să-și reverse furia și va fi întuneric în cer și pe pământ, orice lumină se va stinge.

Sunteți în faza finală, oameni, nu mai așteptați, ... timpul se termină!

https://www.facebook.com/photo?fbid=4397805203594915&set=pb.100000964356095.-2207520000..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu